סטודנטיות וסטודנטים לתואר שני בתוכנית HCI (אינטראקציית אדם־מחשב), בבית הספר סמי עופר לתקשורת, אוניברסיטת רייכמן, פיתחו מוצרים שיעזרו לאנשים להתמודד עם מצבי חרדה.

בצל המלחמה, סטודנטים רבים מהתוכנית מצאו עצמם משלבים את התואר יחד עם שירות מילואים אינטנסיבי ומאתגר, וחלקם בחרו לפתח מוצרים שמטרתם לסייע במצבי חרדה ומתח נפשי, שאיתם כולנו מתמודדים בתקופה האחרונה.

בין המוצרים, רובוט נושם - אובייקט רובוטי שמורכב משני חלקים, המחוברים עם מנוע שעולה ויורד בהתאם לדפוס נשימה ויושב על השולחן במשרד. מטרתו היא להכניס את האדם שמולו לנשימה מודעת, ולהרגיע את קצב הנשימות. מחקרים הוכיחו שכאשר מישהו מולנו נושם בקצב מסוים, זה עוזר לנו לנשום באותו קצב ולהירגע.

מוצר נוסף הוא שטיח מתחמם להליכה מודעת. השטיח מכיל נקודות חימום הפועלות גם על הרגש בעת הליכה. השילוב בין הליכה, המהווה פעולה פשוטה יומיומית שרבים מבצעים, לבין אפקט החום, שהוא בעל אלמנט רגשי של תמיכה רוגע ושלווה, אמור ליצור הליכה מודעת הנקראת בשפה המקצועית mindful walking.

כל המוצרים הינם חלק מפרויקטי הסיום של הסטודנטים במסלול, שבמהלך התואר מתמקצעים בלימודי UX/UI (חוויית משתמש), הכוללים עיצוב, ניהול ואפיון מוצר, מחקר חוויית משתמש וטכנולוגיות מתקדמות.