איידיגיטל הודיעה על השקת שירות הדרכות חדש בחנויות הרשת. השירות החדש מאפשר למשתמשי האייפון והמק, בין אם מדובר בוותיקים ובין אם מדובר בחדשים, לקבל תמיכה וסיוע בפעולות השונות. המהלך יקבל ביטוי גם באתר החברה, שבו יעלו מדריכים מיוחדים- בווידאו ובטקסט - שיאפשרו לצרכנים לקבל מידע בצורה נגישה ובעברית. בין המדריכים: גיבוי ושחזור אייפון באייקלאוד, גיבוי המכשיר באייטונס והתקנת מחשב מק. בנוסף, יוצג מגוון טיפים לתפעול המכשירים. 

כמו כן, יוצגו בסניפים מגוון שירותים חינמיים ללקוחות. בין היתר: פתיחת אפל איי די והפעלה ראשונית של המכשירים. הלקוחות שירכשו מכשיר בחנות יוכלו ליהנות מתמיכה טלפונית למשך שלושה חודשים מתאריך הקנייה, לצד ליווי והסבר מנציג טלפוני. בנוסף, יתווספו מוצרי שירות בתשלום שיאפשרו ללקוחות אידיגיטל שלא רוצים או יודעים איך לעשות זאת בעצמם, ליהנות משירותי מומחים בתשלום כמו העברת מידע למכשיר אייפון חדש והתקנת תוכנות אופיס או פארלל במחשבי מק.
עוד הודיעה החברה כי כחלק ממהלך העמקת הידע, יוצעו מעתה בסניפי הרשת הדרכות שונות בפורמט של הדרכה אישית, אחד על אחד, עם מדריכים שהוכשרו והוסמכו במיוחד לכבוד המהלך. בין ההדרכות - צעדים ראשונים על מחשבי מק ועבודה על תוכנת המצגות של אפל.