שוק התעסוקה בתחום ההיי טק התעורר מחדש לאחר החגים. עשרות חברות במשק הישראלי יוצאות בקמפיינים לגיוס עובדים. תפקידים בחברות סייבר, בתי תוכנה, בינה עסקית, קלינטק, ביומד, אד-טק תוכנה ואינטרנט ועוד.
אחת מחברות אלה היא  CyberInt, שמפתחת פלטפורמה לניטור, חקירה ותגובה של איומי סייבר והונאה מקוונת. היא מרחיבה את פעילותה העסקית ומודיעה על קמפיין גיוס עשרות עובדים חדשים למרכז הפיתוח הישראלי וכן לשלוחות הגלובליות.
"אין ספק שמעבר חברות למרחב הדיגיטלי, דורש פתרונות הגנתיים טובים מבעבר. אנו שמחים להיות שותפים לדרך של חברות וארגונים רבים בארץ ובעולם - ולעזור להם להפוך את נוכחותם הדיגיטלית ברשת לבטוחה יותר", מציין מנכ"ל החברה אמיר אופק, "הדרישה ההולכת וגוברת לפתרונות שלנו מחייבת אותנו לאתר את אנשי אבטחת המידע הטובים בתעשייה ". החברה מגייסת למגוון תפקידי פיתוח, ניהול מוצר, אבטחת מידע, מכירות ושיווק, היא צפויה לגייס כ-50 עובדים חדשים שיצטרפו ל-100 עובדי החברה.

סייברינט השלימה השנה סבב גיוס של כ-18 מיליון דולר בהובלת קרן ויולה ובהשתתפות משקיעיה הנוכחיים. לצד מרכז הפיתוח הצומח בישראל, החברה מפעילה גם מרכזים בניו-יורק, לונדון, סינגפור ומנילה.
חברת קוד אואזיס (CodeOasis) שמתמחה בפיתוחים חדשניים של פלטפורמות דיגיטליות ומערכות מידע, מגייסת בימים אלו 20 עובדים חדשים למחלקות פיתוחי תוכנה וחווית משתמש עבור לקוחות החברה בישראל ובעולם. החברה ממוקמת באזור התעשייה בהרצליה פיתוח בשני משרדים ומונה למעלה ממאה עובדים.
"עוד ועוד חברות מסורתיות אשר נדרשות להעביר את פעילותן באופן מלא לעולם הדיגיטלי נעזרות בשירותיהן של בתי תוכנה ופיתוח", אומר אמיר גולן, מנכ"ל משותף בחברת CodeOasis, "הצוותים שלנו מעצבים ומגדירים מחדש בימים אלו מערכות טכנולוגיות חדשות ופורצות דרך לחברות פיננסיים, תוך התמקדות בעולמות הביטוח".

מימין רונן פישר, משמאל אמיר גולן. צילום: קוד אואזיס
החברה אמונה בין השאר על פיתוח פלטפורמת ליבה דיגיטלית לחברות ביטוח, צ'אט בוטים מתקדמים לקידום תהליכי מכירה ושירות מול לקוחות וכלים טכנולוגיים המאפשרים הפקת פוליסות Online. בתוך כך היא מגייסת מתכנתים ומנהלים למחלקות Open Source ומחלקות פיתוח המתבססות על תשתיות של מיקרוסופט בחברה למגוון תפקידים טכנולוגיים הכוללים מפתחי  Full Stack , Frontend ו Backend, ארכיטקטים ומפתחי מובייל.
אמינות רשת האינטרנט כיום מוטלת בספק, כתוצאה מהתקפות סייבר שמבוססות על בוטים זדוניים שמנסים להידמות לגולשים אנושיים. הונאות ברשת, פייק ניוז וגניבת זהויות ומוצרים באינטרנט הם רק חלק קטן מרשימה מאוד ארוכה של סכנות רשת, איתם נאלצים להתמודד גולשים פרטיים, חברות ועסקים.
חברה ההייטק הישראלית, פרימיטר-איקס (PerimeterX), אשר חרטה על דגלה להילחם בסכנות ברשת, מתרחבת ומגייסת בימים אלו עשרות עובדים לתפקידים מגוונים
החברה מגייסת בשלב הראשון, עשרות עובדים חדשים בארץ ובחו"ל, שיצטרפו ל-100 עובדי החברה בישראל, ארה"ב ובריטניה. בתוך שנה, החברה צפויה לקלוט מעל ל-50 עובדים חדשים. התרחבות זו הנה עדות לצמיחה המטאורית שחווה חברת הסטארט-אפ מתל אביב.
"יש בתעשייה כיום ביקוש אדיר לטכנולוגיות מניעה כמו של פרימיטר-איקס. לא רק בשל סוגיות פייק-ניוז, אלא בגלל תופעות שליליות אחרות ברשת", מסביר מנכ"ל החברה עומרי אילוז, "המערכות שלנו מנתחות מיליארדי אירועים ביום וחוסמות מאות מיליוני התקפות מבוססות בוטים מדי יום".
היכולת הטכנולוגית של פרימיטר-איקס לזהות התנהגויות שאינן תואמות להתנהגות של גורם אנושי, מבוססת בין היתר על מתודות בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונות (Machine Learning). החברה מתגאה בכך שהיא נותנת פתרון רוחבי להתקפות ברשת בזמן אמת, ומצליחה להתריע מפניי פריצות לאתרים, הונאות ברשת, הפצת מסרים שקריים, גניבת זהויות ועוד. בפועל, הטכנולוגיה מזהה על פי אינדיקטורים שונים האם מדובר בגולש בשר ודם או בבוט זדוני שצריך לחסום. הארכיטקטורה העומדת מאחורי הפיתוח אינה משפיעה כלל על ביצועי האתר, ולא דורשת שינוי תשתיתי מצד הארגון.
"אנחנו שמחים על גדילת החברה, וגאים ולהוסיף לשורותינו עשרות עובדים חדשים", מוסיף אילוז, "ככלל, חשוב לציין כי המשרות הפתוחות אצלנו מיועדות לא רק ליוצאי יחידת 8200 ובוגרי קהילות המודיעין, אלא לאנשי טכנולוגיה מוכשרים שרוצים להיות חלק משמעותי בהובלה של טכנולוגיות פורצות דרך אשר מאפשרות אינטרנט בטוח ואמין". פרימיטר-איקס, שעוסקת בזיהוי אוטומטית של מתקפות בוטים ברשת, אף הודיעה באחרונה על השלמת סבב גיוס בגובה 23 מיליון דולר. החברה נוסדה בשנת 2014 על ידי עומרי אילוז, שמכהן כמנכ”ל החברה, עידו ספרותי, מנהל הטכנולוגיות הראשי של החברה ואופיר אשכנזי, סמנכ”ל הכספים.

צוות סייסנס. צילום: שיר ניומן
חברת טלדור - מחברות ה-IT המובילות בישראל – מחפשת כ-200 עובדים המתמחים בפיתוח WEB ומובייל, פיתוח אפליקציות וממשקי משתמש בעולמות האינטרנט, אנשי תשתיות, סייבר וBid Data.
טלדור מפתחת ומטמיעה פתרונות בתחומי ניהול קשרי הלקוחות, אבטחת מידע, מערכות ERP ומערכות מידע גיאוגרפי וכן מספקת שירותי מיקור תהליכים עסקיים, טיוב נתונים וסריקה ושירותי מומחים בתחום ה-IT.מנכ"ל החברה, נתי אברהמי: "אנו עומדים בפני גיוס אינטנסיבי של כ-200 עובדים בשנה הקרובה, בכל חלקי הארץ. אנחנו מחפשים בימים אלו עובדים לכל מחלקות החברה, שיצטרפו לאלפי העובדים המקצוענים שלנו".
חברת Workiz, שמשרתת עשרות אלפיי בעלי מקצוע ונותני שירות בארה"ב וקנדה, מספקת טכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית ובוטים לשירות העסקים הקטנים ובכך מאפשרת להם להתחרות מול מתחרים גדולים בעלות מזערית.
"רק 25% מהעסקים הקטנים בארה"ב שורדים את חמשת השנים הראשונות של חיי העסק. בעזרת Workiz מספר שיא של 80% מצליחים ומשגשגים." מציין מנכ"ל החברה עדי עזריה, "הדרישה ההולכת וגוברת לפתרונות שלנו מחייבת אותנו לאתר את האנשים הטובים בתעשייה". החברה מגייסת למגוון תפקידים כגון מפתחי תוכנה ומובייל,בודקי QA, אנשי ניתוח מידע ואנשי מכירות. 
החברה צפויה לגייס בתוך שנה כ-20 עובדים חדשים, היא השלימה באחרונה סבב גיוס של כ-2 מיליון דולר בהובלת קרן Aleph. לצד מרכז הפיתוח הצומח בישראל, החברה מפעילה גם מרכז מכירות בסן-דיאגו ארה"ב.