חברת Syte, שהוקמה בשנת 2015 על ידי שלושה יזמים, משנה כבר היום את הדרך בה אנו רוכשים בגדים באינטרנט באמצעות מנוע חיפוש ויזואלי מבוסס אינטליגנציה מלאכותית. המנוע מאפשר להפוך כל בגד של מפרסמים או בלוגרים לזמין לרכישה, כך שכל פריט שמופיע בתמונה יעביר את הגולש לאתר המכירה שלו. 



ליהי פינטו פרימן, ממקימי החברה, דיברה היום (שני) בתכנית הרדיו של ענת דוידוב ב-103FM וסיפרה כי "המוצר שלנו הוא טכנולוגיה שיודעת להפוך כל וידאו ותמונה לאפשרויות קנייה. עם הטכנולוגיה שלנו, נוכל לשלוח כל בגד שראינו בתמונה, ברחוב או באינטרנט, לקמעונאי והוא יציג לך את איפה המלאי הקיים שיכול להגיע אליך עד הבית"



"הטכנולוגיה שלנו לא קיימת רק באפליקציה אחת, אלא מוטמעת באפליקציות של חברות קיימות במטרה לתקשר עם הלקוחות על ידי תמונות. הלקוח לא יידע שהפנו אותו לחברת Syte, אלא יידע פשוט איפה ניתן לרכוש את אותו הבגד שצילם. אנחנו עובדים עם הקמעונאים הגדולים, ביניהם האפליקציה של קים קרדשיאן".





"כבר ארבע שנים אנחנו עובדים על הפרויקט הזה", סיפרה. "הדור החדש של הצרכנים מאוד שונה מאיתנו. הם צוברים אלפי תמונות ביום וחיים בתוך המכשיר הסלולרי שלהם. השירות הזה מותאם אליהם".