רבים מגדירים את השקת האייפון X בשנה שעברה כאירוע מכונן ששינה את תעשיית הטלפונים החכמים. כל מי שצפה באירוע ההכרזה בוודאי זוכר את הרגע המביך שבו מנגנון זיהוי הפנים ה-face id, זייף ולא זיהה את המגיש, לצד הדיווחים על עיכובים צפויים בשל תקלות טכניות. לאחר ההשקה אכן דווח על תקלות רבות, והלילה (שבת) אפל הכריזה על ריקול למכשירי אייפון X.



מהפרסום באתר הרשמי של החברה עולה כי מספר מכשירים מהדגם המדובר, סובלים מתקלה במסך הגורמת לכך שהוא לא יגיב למגע, או יפעל מבלי שיגעו בו. באתר החברה נכתב כי במידה והמכשיר שלכם סובל מתקלה מהסוג הזה, ניתן לגשת לחנות של אפל והם יבדקו את המכשיר, ולאחר מכן יוחלט האם המסך התקול יוחלף ללא עלות. עם זאת, התנאים הם שהמכשיר אינו ניזוק מנוזלים ואינו טופל במעבדה לא רשמית. עם זאת, החברה לא ציינה בכמה מכשירים מדובר, מתוך כלל המכשירים שנמכרו. על פי הדיווח בסוכנות הידיעות רויטרס, המכשירים הסובלים מהתקלה הם אך ורק דגמי האייפון X ולא הדגמים שהושקו לאחר מכן.



זו אינה הפעם הראשונה שהחברה מכריזה על ריקול למכשירים, כאשר דברים דומים התרחשו גם במכשירי האייפון 8 והאייפון 7. בשנה שעברה אפל הכריזה על החלפה המונית של סוללות מכשירים, זאת בעקבות הפרסום לפיו עדכוני מערכת ההפעלה פוגעים בסוללת המכשיר. 



מרשת iDigital נמסר: "לקוחות אשר רכשו את מכשירם ברשת, מוזמנים לסניפים על מנת לטפל בתקלה. לקוחות אשר לא רכשו את מכשירם בחנות iDigital, מוזמנים להפקיד את מכשירם בנקודות השירות המפורטות. בנוסף, לקוחות אשר מכשירם עומד בתנאי התוכנית ותיקנו את התקלה בתשלום, מוזמנים לפנות לבחינת קבלת החזר ישירות לאפל.