קשה להאמין שיש מעריץ כדורגל בעולם שלא מכיר את סדרת הפוטבול מנג'ר המצוינת של חברת Sports Interactive, ששחררה לאחרונה את הכותר העדכני בסדרה, FOOTBALL MANAGER 2019, שמאפשר לך לקחת את ההגה ולהוביל את קבוצתך האהובה להישגים או לאובדן. למי שלא מכיר את הנוסחה במשחק הפופולרי הזה, מדובר ברעיון פשוט מאוד: אתה נכנס לנעליו של מאמן הקבוצה, קונה ומוכר שחקנים, ממנה צוות מאמנים וסקאוטים שיעבדו תחתיך ועבורך, וחותר להצלחה בליגה המקומית ובתחרויות בינלאומיות. 
השנה, ביצעו מפתחי הכותר שיפורים מרחיקי לכת בשתיים מהאופציות שהיו חסרות כל כך בשנים האחרונות: האימונים והטקטיקה, שיפורים שהופכים את החוויה למציאותית ביותר שהייתה בשנים האחרונות. אם בעבר נתתם קו כללי לאימוני הקבוצה, השנה תוכלו להחליט עבור כל שחקן איזה אימון יעבור ומה יעשה בכל אחד מהם. מדובר בשליטה בכדור, בניצול מצבים ואפילו באימונים שמשפרים את מצבו המנטאלי או הפיזי של השחקן. תהיה לכם אפשרות להתאים את אימוני הקבוצה ליריב שלכם באותו השבוע: בין אם אתם נערכים לקבוצה שמשחקת התקפי או לכזו שתעשה בונקר בתקווה לעקוץ אותכם במתפרצות.

השינוי בניהול הטקטיקות מבורך, ונותן לכם תחושה שאתם באמת על הקווים כשאתם צופים בשחקנים שלכם מתרוצצים על המסך. תוכלו לחשוב כיצד החניכים שלכם ישחקו בסיטואציות מסוימות: ללחוץ גבוה לאחר איבוד כדור ואז לפרוץ דרך האגפים לאחר החזרת השליטה. הדבר נותן לכם שליטה ואופציה לשחק בדרך המתאימה לאישיות שלכם כמאמנים וליכולות של הקבוצה שאתם מקווים לבנות. השילוב בין הפיצ'רים החדשים לממשק הנוח שאנו רגילים לו משחרורים קודמים בסדרה, הופכים את המשחק למשחק המנג'ר לטוב ביותר שיצא עד כה בז'אנר.