סמנכ"ל השיווק של פלייטיקה, ניר קורצ'ק, הוסיף כי "גיימרים מצפים לקבל חוויה עשירה ומותאמת אישית להעדפות והיכולות שלהם. זה דורש יכולות ביג-דאטה, אנאליטיקס ובינה מלאכותית ברמה הכי גבוהה. בשונה מרוב התחומים האחרים, בתחום המשחקים ההתאמה האישית היא מורכבת, מיידית ומתמשכת לאורך כל זמן המשחק. זה דורש יכולת ניתוח של כמויות אדירות של דאטא וטכנולוגיה מורכבת מאוד. מה שפלייטיקה עושה במהלך הזה הוא לקחת סטודיו שעושה משחקים ברמה גבוהה מאוד ומשלבים מהצד שלנו את נושא הביג דאטה, הטכנולוגיה והשיווק, שזה כוח מאוד חזק של פלייטיקה". הוא מדגיש כי חזון החברה, שמוגשם באמצעות הרכישה הזו ואחרות, הוא "להיות חברת הגיימינג המובילה בעולם. אנחנו מצפים לגדול משמעותית בישראל בשנה הקרובה".