לקוחות שרכשו את הטאבלט החדש של אפל, ה-iPad Pro, התלוננו לאחרונה כי כבר כשפתחו לראשונה את המכשיר, הוא סבל מכיפוף קל במסגרת. עם פרסום הדיווחים השונים, אפל התייחסה לתופעה והסבירה כי "מדובר בתופעת לוואי".
עם זאת, היום (ראשון) דן רי'יו, סגן נשיא להנדסת חומרה בחברת אפל הסביר במייל ששלח ללקוח שהתלונן על כיפוף בטאבלט: "המכשיר עונה על כל הקריטריונים המחמירים והסטנדרטים השונים של החברה. הנדסנו בזהירות כל חלק בו ותהליך הייצור היה מדוד ומדויק". לדבריו, האייפד פרו חזק מהדורות הקודמים. השינויים אינם משפיעים על המכשיר. 

זו אינה ההסתבכות היחידה של אפל במהלך חודש דצמבר, כאשר במהלך סוף השבוע דווח כי בית המשפט בגרמניה הוציא צו האוסר על אפל למכור בחנויות הרשמיות במדינה, את דגמי האייפון 7 והאייפון 8. עם זאת, הצו משפיע אך ורק על החנויות הרשמיות של אפל, מה שאומר שהיבואניות צד ג' יוכלו להמשיך במכירה. הצו הזה מוצא שבוע אחרי שבית המשפט בסין הוציא החלטה דומה, הנוגעת לדגמים האלה וגם לאייפון 6S והאייפון X.
כזכור, אפל הפסידה בחודש שעבר במשפט מול חברת השבבים קוואלקום, הטוענת כי זו שילבה במכשירי האייפון מספר פטנטים שלה, בלי אישור מדובר בתפנית האחרונה במחלוקת משפטית ארוכה בין אפל וקוואלקום. חברת השבבים תבעה את היצרנית של האייפון למעלה מעשר פעמים, ואף האשימה אותה בריגול עסקי ביחד עם אינטל.