חברת KSP, המפעילה את אחד מאתרי הסחר המובילים באונליין בישראל, עם תנועת לקוחות באתר הנושקת לשלושה מיליון גולשים בחודש, הודיעה על השקת אפליקציה חדשה לרכישות מקוונות שתכלול מבצעים והטבות ייחודיות.


בחברה מציינים כי בהתאם לצמיחה בכמות הרוכשים באתר, הם מכינים את עצמם להוות האלטרנטיבה הישראלית המובילה לאמזון ("אמזון ישראלית") במספר צעדים אסטרטגים, בהם הצגת באפליקציה את כלל קטגוריות המוצר החדשות כגון מוצרי חשמל, בשמים, שעונים, כלי עבודה ועוד, זאת לצד מוצרי הטכנולוגיה המוכרים.


בנוסף, בשבועות הקרובים יוצגו לצרכן קטגוריות מוצרים רבות נוספות ובכוונתה להתרחב לקטגוריות רבות נוספות ולעשות שימוש במרכז הלוגיסטי החדש, של 14 אלף מ"ר, שנרכש בעלות של כ- 50 מיליון שקל בכדי לאחסן ולשנע במהירות עשרות אלפי פריטים שירכשו באתר ובאפליקציה


לרשת 52 סניפים בפריסה כלל ארצית הכוללת גם 3 סניפי דיוטי-פרי באילת שם ניתן לקנות מוצרים בהנחות משמעותיות מבשאר חלקי הארץ. ב-KSP ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים שנע בין מוצרי אלקטרוניקה כמו סמארטפונים, מחשבים ניידים ונייחים, טלוויזיות וגאדג'טים, לבין מוצרי חשמל לבית ולמטבח (מכונות כביסה, תנורים, מקררים, שואבי אבק ועוד), וגם מוצרי טיפוח ויופי (בשמים לגבר ולאישה, מכונות גילוח ותספורת, שעוני מעצבים, צעצועים לילדים ועוד).


מייסד ומנכ"ל משותף של חברת KSP, יעקב פרילוק, אמר כי החברה: "תמיד מחפשת אפיקים חדשים להתפתח בהם. כך הגענו ממכירות של רכיבים למחשבים לפני 25 שנה להתרחבות לעשרות תחומים נוספים כמו מוצרי חשמל כלליים לבית, צעצועים לילדים, בשמים, כלי מטבח, והרשימה עוד ארוכה".


הוא הוסיף כי האפליקציה: "תענה על הצורך של רבים מלקוחותינו לבצע רכישות ולהתעדכן במוצרים חדשים גם כשאינם מול המחשב או קרובים לאחד מ-52 הסניפים של הרשת. אנו בטוחים שהאפליקציה החדשה תשרת את לקוחותינו היטב ומאחלים להם חודש קניות שמח".