קבוצת ההאקרים the dark overlord פרסמה במהלך סוף השבוע את הקוד לפתיחת ההצפנה של 650 מסמכים מסווגים, הקשורים לאירועי 11 בספטמבר. הפצחנים מאיימים כי במידה ודרישות הכופר שלהם לא יתממשו, הם ידליפו מסמכים נוספים, כאשר בסך הכל יש ברשותם למעלה מ-18 אלף מסמכים שונים שלטענתם נלקחו מחברות ביטוח, משרדי עורכי דין וסוכנויות ממשלתיות. הם לא פירטו מהו הסכום המדויק אותו הם דורשים לקבל בביטקוין.
ביום רביעי האחרון, הקבוצה הציעה לציבור לקנות חלק מהמסמכים. כעבור יממה, הם הודיעו כי קיבלו למעלה מ-12 אלף דולרים בביטקוין, סכום שלהגדרתם מספיק כדי לפרסם 650 מהמסמכים. לדבריהם, ישנן עוד ארבע קבוצות מסמכים שונות, כאשר כל אחת מסווגת יותר מהשנייה. כמו כן, הם הצהירו כי במידה ויקבלו שני מיליון דולר בביטקוין, הם יבצעו הדלפת מסמכים ענקית, הכוללת מידע רב ורגיש.
קבוצת ההאקרים אף הציעה למכור את המסמכים לארגוני טרור, ממשלות זרות ואמצעי תקשורת. בסוכנות הידיעות הרוסית RT נטען כי כאשר הם יצרו עם ההאקרים קשר, הם העבירו להם הצעת מחיר לרכישת גישה בלעדית למידע. "הם היו מוכנים למכור לי את המסמכים האלה", סיפרה כתבת של הסוכנות בארצות הברית. 

הם שחררו אולטימטום המופנה אל "ארצות הברית של אמריקה" ובו נאמר: "לכל הצדדים המעורבים, אנחנו הולכים לשרוף אתכם, אלא אם תתחילו לשחק איתנו". נראה שהם כועסים על כך שדרישות הכופר טרם שולמו. "אנחנו מקלפים את השכבות כמו בצל, אף אחד לא יכול להציל אתכם חוץ מאיתנו".
כזכור, בשבוע שעבר הקבוצה טענה שהמסמכים מספרים את הסיפור של מה שבאמת קרה באותו היום שהיווה נקודת מפנה עולמית. בציוץ שפרסמו ובהמשך נמחק כתבו "נספק תשובות רבות לקונספירציות על ה-9.11 דרך 18,000 המסמכים הסודיים שנדליף". בנוסף, הם פרסמו טיזר, של חלק מהמכתבים, המיילים והמסמכים השונים בהם יש אזכור למשרד עורכי הדין, המנהל לביטחון התחבורה ומנהל התעופה הפדרלי.