"יותר ויותר אנשים עושים קניות מקוונות אונליין מתוך נוחות", הסביר חימי, שהוסיף: "האבולוציה התחילה את התהליך במחשב ושוכפלה למכשיר הנייד. הדור הצעיר של שנת 2019 עובר להשתמש בנייד כמעט לכל פעולה שהם רוצים לבצע. זו פלטפורמה שונה ממה שעשינו ב-SUPERUP".
בתוך כך, הוא סיפר על הבעיה המרכזית שבחברה מעוניינים לפתור: "קצת קשה לגרום לפעולות שעושים על מסך גדול לעשות גם במסך הקטן. גדול התמונות, דרך הניווט ופעולת הרכישה הופכת למסורבלת יותר. לכן הרבה מאוד התנועה באתרי הקניות מתבצעת בטלפון הנייד אך הליך הרכישה מתבצע בעיקרו דווקא דרך המחשב הביתי. זה מה ש-SUPERUP באה לפתור".
"היום סל קניות ממוצע של סופר אינטרנטי לוקח כחצי שעה עד ארבעים דקות עד הגעה לרכישה. המערכת שלנו מסוגלת לעשות את אותה קנייה של אותם המוצרים בחמש דקות באמצעות חיפוש קולי, אפשרות ניווט מתאימות יותר למכשיר הסלולרי ועוד" סיפר חימי על השיפור שהחברה שלו הציעה. "כשאני ואת נחפש חלב כל אחד יקבל תוצאה שונה כי המערכת שלנו יודעת לזהות את הרגלי הקנייה של כל משתמש ולהגיש את המוצר המתאים ביותר לצרכן. במידה נפתח בדיאטה ונרכוש מוצרים דלי קלוריות המערכת תדע לאתר לנו גם חלב דל קלוריות".