תופעת הקניות ברשת היא כמעט בלתי נפרדת מחייו של הצרכן העכשווי. חברות סטארט אפ ישראליות רבות מנסות להמציא שירותים שיקלו על התהליך, ביניהן חברת SUPERUP שהמציאה שירות שמקצר את זמן הרכישה. עומר חימי, מנהל הפעילות של החברה, התראיין היום (שני) בתוכניתה של ענת דוידוב ב-103FM כדי להסביר מעט על פועלה של החברה הצעירה.
"יותר ויותר אנשים עושים קניות מקוונות אונליין מתוך נוחות", הסביר חימי, שהוסיף: "האבולוציה התחילה את התהליך במחשב ושוכפלה למכשיר הנייד. הדור הצעיר של שנת 2019 עובר להשתמש בנייד כמעט לכל פעולה שהם רוצים לבצע. זו פלטפורמה שונה ממה שעשינו ב-SUPERUP". 
בתוך כך, הוא סיפר על הבעיה המרכזית שבחברה מעוניינים לפתור: "קצת קשה לגרום לפעולות שעושים על מסך גדול לעשות גם במסך הקטן. גדול התמונות, דרך הניווט ופעולת הרכישה הופכת למסורבלת יותר. לכן הרבה מאוד התנועה באתרי הקניות מתבצעת בטלפון הנייד אך הליך הרכישה מתבצע בעיקרו דווקא דרך המחשב הביתי. זה מה ש-SUPERUP באה לפתור".

"היום סל קניות ממוצע של סופר אינטרנטי לוקח כחצי שעה עד ארבעים דקות עד הגעה לרכישה. המערכת שלנו מסוגלת לעשות את אותה קנייה של אותם המוצרים בחמש דקות באמצעות חיפוש קולי, אפשרות ניווט מתאימות יותר למכשיר הסלולרי ועוד" סיפר חימי על השיפור שהחברה שלו הציעה. "כשאני ואת נחפש חלב כל אחד יקבל תוצאה שונה כי המערכת שלנו יודעת לזהות את הרגלי הקנייה של כל משתמש ולהגיש את המוצר המתאים ביותר לצרכן. במידה נפתח בדיאטה ונרכוש מוצרים דלי קלוריות המערכת תדע לאתר לנו גם חלב דל קלוריות". 
אז מתי כל זה מגיע לארץ? חימי מבטיח: "הפלטפורמה עוד לא עלתה בארץ. היא עתידה לעלות אצל קמעונאי מזון גדול בארץ. עוד תשמעו על זה".