תכירו את SuperUp, חברה שמבטיחה לקצר את זמן הרכישה במובייל ב-50 אחוז ומתבססת על בינה מלאכותית שלומדת את הצרכן ואת רצונותיו. היא גם מציעה שימוש בקול, שיתוף סל ואפשרויות נוספות שמסייעות לרכישה מהירה, קלה וחווייתית. האפליקציה פעילה כעת בתאגיד הפארם הגדול ביותר באירופה ועתידה להיכנס בחודש הקרוב גם לשוק הישראלי.



הפלטפורמה מתמקדת בתחומי מוצרי הצריכה, הפארם והאופנה ומבוססת על טכנולוגיה ייחודית, המשלבת בינה מלאכותית וביג דאטה, ונועדה להפוך את חוויית הקניות למהירה, ומותאמת לצרכיו האישיים של כל קונה. החברה מרחיבה את פעילותה באירופה, באסיה, ובארה"ב ומגייסת עובדים חדשים בארץ ובעולם שיצטרפו אל 60 עובדי החברה במרכז הפיתוח באשדוד. 

עומר חימי, אחד ממייסדי החברה, התראיין היום (שני) ב-103FM וסיפר על היתרונות שלה, ולמה בעצם היא רלוונטית היום: "יותר ויותר אנשים עושים קניות מקוונות ONLINE מתוך נוחות. האבולוציה התחילה את התהליך במחשב ושוכפלה למכשיר הנייד. הדור הצעיר של שנת 2019 עובר להשתמש בנייד כמעט לכל פעולה שהם רוצים לבצע. זו פלטפורמה שונה ממה שעשינו ב-SuperUp. 

צוות חברת SuperUP. צילום: תמי וייס
צוות חברת SuperUP. צילום: תמי וייס

"קצת קשה לגרום לפעולות שעושים על מסך גדול לעשות גם במסך הקטן. גודל התמונות, דרך הניווט ופעולת הרכישה הופכת למסורבלת יותר. לכן הרבה מאוד התנועה באתרי הקניות מתבצעת בטלפון הנייד אך הליך הרכישה מתבצע בעיקרו דווקא דרך המחשב הביתי. זה מה ש-SuperUp באה לפתור.
 
"היום סל קניות ממוצע של סופר אינטרנטי לוקח כחצי שעה עד ארבעים דקות עד הגעה לרכישה. המערכת שלנו מסוגלת לעשות את אותה קנייה של אותם המוצרים בחמש דקות באמצעות חיפוש קולי, אפשרות ניווט מתאימות יותר למכשיר הסלולרי ועוד. כשאני ואת נחפש שנינו חלב כל אחד יקבל תוצאה שונה כי המערכת שלנו יודעת לזהות את הרגלי הקנייה של כל משתמש ולהגיש את המוצר המתאים ביותר לצרכן.

"במידה נפתח בדיאטה ונרכוש מוצרים דלי קלוריות המערכת תדע לאתר לנו גם חלב דל קלוריות. הפלטפורמה עוד לא עלתה בארץ. היא עתידה לעלות אצל קמעונאי מזון גדול בארץ ואתם עוד תשמעו על זה".