החיפוש אחר מחליף למנכ"ל אינטל העולמית בריאן קרזניץ שהתפטר מתפקידו לפני כחצי שנה, בעקבות מערכת יחסים בהסכמה שניהל עם עובדת החברה, נמשך. על פי הדיווח שפורסם ב-axios, אחד המועמדים הוא ג'וני סרוג'י, ישראלי המכהן כסגן נשיא אפל, מוזכר כאחד המועמדים לתפקיד היוקרתי. הוא עבד באינטל בין השנים 1990-2005 והצטרף לאפל ב-2008.

שלוש שנים מאוחר יותר, הוא מונה לסגן נשיא בחטיבת השבבים של אפל, והוביל את פיתוח שבב a4 ששימש בדגמים הישנים יותר של האייפון והאייפד, וגם עבד על חיישן הזיהוי באייפון 5s. ב-2014 מונה לתפקיד סגן נשיא לתחום החומרה בחברה וב-2015 לסגן נשיא בכיר לטכנולוגיית חומרה בחברה. הדיווח הזה מצטרף לפרסום בבלומברג, לפיו אינטל בוחנת, לצד סרוג'י, שורה של מועמדים לתפקיד, בהם מנכ"ל מוטורולה לשעבר, סנג'אי ג'ה, ושני מנהלים לשעבר באינטל, אננד צ'נדרסייכר ורנה ג'יימס. 
כזכור, הוא הודיע על התפטרותו מהתפקיד ביוני האחרון. לפי החברה נמסר כי הסיבה להתפטרותו של קרזניץ' היא העובדה כי הוא מנהל מערכת יחסים שבהסכמה עם אחת העובדות של החברה. מועצת המנהלים מינתה את בוב סוואן כמנכ"ל ביניים. לאחרונה החברה הודיעה כי קרזניץ' ניהל מערכת יחסים עם אחת העובדות, ופתחה בחקירה מתמשכת של עורכי דין חיצוניים ופנימיים שבחנו את הסוגיה. 

בריאן קרזניץ. צילום: רויטרס

בסיום החקירה אושר כי יחסיו הרומנטיים של קרנזיץ' הם בגדר הפרה של מדיניות החברה, החלה על כל המנהלים. לאור מסקנות אלו, וכיוון שמצופה מכלל עובדיה לפעול לפי קוד ההתנהגות המקובל, קיבלה מועצת המנהלים את התפטרותו של קרזניץ'.