חברת Lightricks (לייטריקס) הישראלית, המוכרת בעולם בזכות אפליקציית עריכת התמונות המצליחה שלה Facetune2, אשר זכתה למעל מיליון הורדות והפכה לאחת מהאפליקציות הנמכרות ביותר ב-iOS, וחבילת האפליקציות Enlight לעיצוב תוכן ויזואלי, שזכו גם הן במגוון פרסים יוקרתיים של אפל, השיקה אפליקציה חדשה לעריכת סרטוני פרסומות לרשתות החברתיות, באמצעות האייפון.  האפליקציה החדשה, שנושאת את השם Swish, מאפשרת להפיק פרסומות וידאו לרשתות החברתיות בתוך שניות וברמה מקצועית. האפליקציה חינמית וניתן לרכוש אלמנטים נוספים בתשלום. 

באמצעות האפליקציה, המשתמש בונה בקלות את הפרסומת, על-ידי בחירת תבנית (מתוך למעלה מ-75 הקיימות באפליקציה), הוספת סרטון קיים מהמכשיר או סרטון מקצועי ממאגר הסרטונים האינסופי המוצע באפליקציה, כתיבת טקסט אינפורמטיבי ובחירת מוסיקה מתאימה. לאחר מכן, בלחיצת כפתור אחת, יכול המשתמש להתאים את סרטון הפרסומת שיצר לרשת החברתית אליה הוא בוחר להעלות ולפרסם אותו בלחיצת כפתור אחת. ניתן לשלב בסרטון מוזיקה מתוך מגוון קבצי מוסיקה ללא עלות וכן סרטונים מהאייפון של המשתמש או מספרייה עצומה של  Getty Images. כמו כן, ישנם מגוון פורמטים לכל פלטפורמה וניתן להוסיף טקסט ופילטרים של צבע.

האפליקציה החדשה של לייטריקס. צילום: יח"צ


״באנו לפתור בעיה כואבת אצל בעלי עסקים קטנים, שאין להם את היכולת או את הכסף ליצור פרסומות איכותיות״, הסביר מייסד שותף ומנכ״ל החברה, ד״ר זאב פרבמן. ״עד עכשיו, אפליקציות החברה פנו ליוצרי תוכן חובבים ועכשיו עם השקת Swish אנחנו נותנים מענה מהיר, קליל ואיכותי לאנשים המייצרים תוכן כחלק מהעיסוק המקצועי שלהם", הוסיף, "זהו שוק חדש בשבילנו ואנחנו מתרגשים להיכנס אליו".
עד כה, רוב אפליקציות החברה היו זמינות למשתמשי אייפון ואייפד בלבד, אך עם השלמת סבב הגיוס האחרון, מתכננת לייטריקס להכפיל את מניין העובדים ובכלל זה להגדיל משמעותית את מספר המפתחים לאנדרואיד ול-Web. כמו כן, צפויה החברה להשיק מספר אפליקציות נוספות עד סוף השנה הנוכחית.

צילום: יח"צ


צילום: יח"צ