העתיד כבר כאן. למעשה, אם מזכירים עתיד בהקשר של הדמיה אדריכלית - הוא כאן כבר 20 שנה. אז מה חדש, אתם שואלים? סיור וירטואלי בעזרת משקפי .VR סטודיו טריפל די פיצח את הנוסחה לחוויה אדריכלית מושלמת. הסטודיו, שמשרדיו ממוקמים בלב תל אביב, תופס את המציאות ומביא אותה עד ללקוח, בתמונה חדה, מוחשית ומדויקת. אדריכלים, יזמים, מעצבים ומנהלי תשתיות עירוניות בארץ, בארה”ב ובבריטניה מקבלים תמונות הדמיה שהן הכי קרובות לתמונות מציאות, בין אם אלו צילומי חוץ ובין אם של חלוקה פנימית. באמצעות הסימולציה מתקיים מפגש בין הלקוח לאדריכל ובין החלום למציאות, המושפעת מכל בחירה והחלטה של הלקוח.
את ההדמיה בונה הגרפיקאי, על פי השרטוט של האדריכל, וכך הלקוח מקבל ממשות מרהיבה, ולמעשה צילום לכל דבר. מבחוץ ניתן לראות את המבנה מכל זווית אפשרית, ואילו מבפנים - הגרפיקאים יודעים להתאים, על פי בחירת האדריכל, ריהוט מדויק. כמו כן, מתקיים משחק באמצעות תאורה - המאפשר להבדיל בין אור וצל המושפעים משעות היממה - ואלמנטים רבים נוספים.
ההדמיה מתירה ללקוח לשקול אפשרויות שונות ולקבל החלטות חשובות בנוגע לפרויקט עוד בתהליך הבנייה עצמו - למשל להתלבט בין כמה צבעים או גוונים לקירות או לבחור מבין מטבחים שונים. התוכנה אף מחשבת את יחס התאורה לאובייקטים בבית, מה שתורם להחלטות עיצוב שונות. לדוגמה, בבחירת שיש למטבח אפשר להבחין אם הגוון שלו משתנה

ביחס לתאורה, אם הוא מבריק או מט. 
 
צילום: יח
צילום: יח

היתרון הגדול של השירות הזה הוא החיסכון בהמתנה הכרוכה עד סיום הפרויקט, בלי להמר ולנחש איך ייראו הדברים בסופו של התהליך, שהרי שינוי התוצאה לאחר הבנייה יהיה כרוך בהוצאות נוספות ובזמן רב. בסטודיו טריפל די הצליחו לעורר את המבנה לחיים באמצעות אפליקציה המאפשרת סיור וירטואלי. בעזרת משקפי VR ניתן לסייר בכל החדרים ברחבי הפרויקט. סקרנים לדעת איך ייראה חדר הישיבות אם תשקיפו עליו מהמשרד? אפשרי. רוצים להתהלך מחדר השינה אל המטבח? אין בעיה.
האפליקציה מאפשרת תחושה אולטימטיבית של שהייה בנכס. רואים הכל, בלי לבנות כלום. הדבר היחיד שחסר הוא מישוש הקירות - כי זה נראה אמיתי לגמרי. אם כל החדשנות הזאת אינה מספיקה לכם, יש עוד: כדי לענות על כל דרישות הלקוח, שלפעמים הוא בעצמו לא העלה על דעתו לדרוש, פיתחו אפליקציה המאפשרת מציאות רבודה.
במציאות רבודה אפשר להתבונן בכל חלל בנפרד באמצעות מפה אינטראקטיבית. בזכות טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, ניתן לסרוק מפה אדריכלית גם מצילום במכשיר הטלפון, ולראות על גבי המסך את התוכנית בתלת ממד. כך אפשר לבחון את התוכניות ולרדת לפרטים הקטנים ביותר.
בסטודיו טריפל די עולם ההדמיות התמזג במציאות הקיימת, ואלה יצרו ממד חדש, מוחשי ומרהיב. כל אלה כדי להעניק ללקוח חוויה אדריכלית מושלמת. מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט של הסטודיו בכתובת: www.3dstudio.co.il ולבחון את כל השירותים.