לאחר ההצלחה הגדולה אשתקד, הודיעה קבוצת בלוסטון כי תפיק גם השנה את Gamerz 2019, פסטיבל הגיימינג, הטכנולוגיה והגאדג'טים הגדול של ישראל, שייערך בחול המועד פסח בהאנגר 11 המורחב בנמל תל אביב.
 
מארגני הפסטיבל צופים כי כ־30 אלף מבלים צפויים להשתתף השנה באירוע. ארבעת ימי הפסטיבל צפויים להיות גדושים בחוויות ובהרפתקאות מעולם הטכנולוגיה, שיפנו לקהל רחב ומגוון - צעירים ומבוגרים, נשים וגברים, גיימרים מקצוענים וחובבי טכנולוגיה. המבקרים יזכו להתנסות במשחקים החדשים ביותר בשוק, ואף בכמה שטרם הושקו, להטיס רחפנים מתקדמים, להיכנס לעולמות הייחודיים שמציעה טכנולוגית ה־VR ולהיפגש עם כוכבי הרשת האהובים עליהם.

פסטיבל GAMERZ. צילום: אוראל סברן

 
השנה מתארחים כמה מהגופים החשובים והמעניינים בתחום, לרבות סוני פלייסטיישן, מיקרוסופט אקס בוקס, חברת HP עם מכולת גיימינג עתידנית, Dell וחברות מובילות נוספות כ־Razer ו־Logitech, וכן כמה וכמה אושיות יוטיוב וגיימרים הנערצים על ידי בני נוער רבים בארץ. במשך ארבעה ימים (21־24 באפריל) ייכנסו המבקרים לעולם מקביל המורכב מטכנולוגיות ייחודיות, ממכולת גיימינג עתידנית, ממאות עמדות משחקי קונסולה ומחשבים אישיים, ממשחקי רטרו וכן מזירות ESPORT נושאות פרסים, שיתמקדו בספורט אלקטרוני.
 

הפסטיבל ייערך בשני סבבים: סבב הבוקר יתקיים מהשעה 9:30־13:00, וסבב הצהריים ייערך בשעות 14:00־18:00. מחיר הכניסה, 99 שקל לסבב, ומכיר כרטיס VIP הכולל מפגשי מעריצים עם כוכבי הרשת, 139 שקל (כרטיסים אפשר לרכוש באתר הפסטיבל). 
פסטיבל Gamerz מופק ומשווק על ידי קבוצת בלוסטון, שבבעלותם של גיא בסר ושי מור יוסף. הקבוצה נחשבת לאחת מחברות ההפקה הגדולות בישראל, והיא מעניקה שירות מקיף הכולל מופעים בינלאומיים, הפקת אירועים עסקיים ופרטיים, קריאייטיב, מיתוג, שירותי תוכן, עיצוב, פרסום, גיוס חסויות, שירותי ניו מדיה ופעילויות קידום מכירות.