אפל הודיעה כי תקיים אירוע השקה מיוחד ב-25 במרץ בשעה שבע בערב שעון ישראל. הוא צפוי להתקיים באולם על שם סטיב ג'ובס במטה החברה בקופרטינו. בדומה למסורת, עדיין לא ידוע מה החברה צפויה להשיק באירוע המדובר, שגורם למעריצי החברה השרופים לספור את הדקות לקיומו.
על פי ההערכות, המסתמכות על הגיף המלווה את הזמנת האירוע, מדובר יהיה ככל הנראה באירוע בו יוצגו שירותי תוכן. הם מיתגו את האירוע עם המילים “It’s show time” וישנה גם ספירה לאחור בצורה דומה לזו הנראית בסרטי הקולנוע הישנים. אפל ככל הנראה עומדת להכריז בין היתר על שירות סטרימינג חדש, הצפוי להציע תכנים מחברות תוכן שונות כמו HBO, וכן סדרות שהיא תפיק בעצמה.

האירוע של אפל מתקיים בסמיכות ליום שבו וואווי הסינית צפויה להכריז על ה-P30. לא ברור האם מדובר בצירוף מקרים. כמו כן, החברה צפויה להשיק שירות מנויים חדש לאפליקציית החדשות של אפל. כיום השירות מציע מנויים לעיתונים המובילים, אולם השירות זוכה להיקף מינורי של משתמשים.
מלבד השקת שירות הסטרימינג, החברה צפויה להשיק שני מוצרים מבוקשים - ה-AirPods 2 ולצידן ה-AirPower, משטח הטעינה שהובטח כבר לפני כשנה וחצי. בשל קשיים בייצור, המוצר שהוכרז בספטמבר 2017, באותו הערב שבו הושקו יכולות הטעינה האלחוטיות של האייפון 8 והאייפון X, טרם הושק. בחברה הבטיחו אז כי המוצר יוכל להטעין גם את האוזניות האלחוטיות של החברה וכן גם את השעון החכם שלהם. 
כמו כן, ייתכן כי יוכרז הדור החמישי של האייפדים. השמועות אינן מדברות על אייפון חדש, זאת למרות דיווחים שונים על גרסה מחודשת לאייפון SE, שהוכרז כאמור בסוף מרץ 2016.