המשחק היפני החדש JUMP FORCE, שפותח על ידי חברת Spike Chunsoft ומופץ על ידי Brandai Namco, הינו ללא ספק אחד ממשחקי המכות המהנים והקלים ללמידה שיצאו לאחרונה לשוק.


ג'אמפ פורס מחזיק בארסנל דמויות מרשים מעולמות המנגה היפנית ומעניק לשחקנים שליטה על לוחמים, המבוססים על מותגים כמו דראגון בול זי ונארוטו. גולת הכותרת ללא ספק הינה היכולת של השחקן ליצור את הדמות שלו – גבר או אישה ולהפוך אותם ללוחמים חסרי מורא במלחמה נגד כוחות האופל.


עלילת המשחק היא משנית וקשה להאמין שהיא תשאיר אתכם מסוקרנים לזמן רב אבל היא כן מספקת אתגרים מעניינים במסע שלכם לשדרוג הדמות שיצרתם. אתם מתחילים את הסיפור בעולם האמיתי, כאשר אתם נקלעים לקרב בין כוחות הטוב (חבורת ג'אמפ פורס שהגיעה מעולם הגיבורים) הנלחמים ביצורים אפלים שמנסים לפזר ברחבי העולמות את ארס הונום שמשתלט על גוף המארח באמצעות קוביות האמברס המסתוריות, והופכים אותו לנבל בעל כוחות על.


העלילה משתרעת על שורת משימות באורך של כ-12 שעות, המלוות במסכי טעינה ארוכים ומתסכלים ולרוב תדלגו על קטעי המעבר שכוללים בעיקר קריאת טקסטים רבים. למרות זאת, קל מאוד לסלוח על העלילה הילדותית או קטעי המעבר הלא מעניינים, ברגע שנכנסים לסכמת השליטה הנהדרת בקרבות שהכותר מציע.


אם אתם אוהבים משחקי מכות אבל אתם נבהלים מעקומת הלמידה הגבוהה של כותרים מסוג "סטריט פייטר" או "Injustice", תגלו עד מהרה כי כבר בתוך דקות ספורות תבינו את האסטרטגיה הנכונה שתאפשר לכם להיות תחרותיים בכל קרב, במיוחד באונליין המצוין שהמשחק מציע. אופציות החסימה הן קלות לביצוע ולכל דמות יש מהלכי כוח מרהיבים הניתנים להחלפה ושדרוג. תכונות אלו הופכות כל קרב לשונה למראה ומשחק. תזמון נכון והבנת כוחות היריב הינם מתכון בטוח לניצחון.


הגרפיקה במשחק מצוינת והיוצרים עשו עבודה טובה בהפחת חיים בדמויות האנימציה, עם המון תשומת לב לפרטים הקטנים בדמויות עצמן והן בסביבה המקיפה אתכם. בין אם זה בעולמות הדמיוניים עם הנופים הפראיים ובין אם זה מראות "מהעולם האמיתי" כאשר אנו חוזרים לערים כמו ניו יורק או טוקיו.


עותק הסקירה התקבל תודות לעדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של המשחק. הכותר JUMP FORCE  זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים.