קשה להתעלם מהסערה שעורר ANTHEM, משחק ה-RPG רב המשתמשים החדש שפיתחה BioWare ומופץ על ידי Electronic Arts. אבל למרות כל התלונות, המוצדקות יש לומר, על הבאגים השונים והחוסר בתוכן, עדיין מדובר במשחק בעל פוטנציאל. זאת בתנאי שהמפתחים ידעו להוציא את העדכונים הנכונים ולממש את כל יכולותיו.



הדבר הראשון ששמים לב אליו שמשחקים ב-ANTHEM זה עד כמה הוא יפה, מדובר באחד העולמות היותר מרשימים שנוצרו במשחקי המחשב, מהנופים הפראיים של העולם הדימיוני של בסטיה, שבו אתם משחקים ועד רמת הפירוט של הדמויות האנושיות והאויבים שבהם תילחמו במהלך המסע.



הסיפור המרכזי, אותו אתם יכולים לשחק לבד או עם חברים ברשת (אפשר גם להתחבר לשחקנים נוספים באופן רנדומאלי), שם אתכם בנעליו של לוחם פרילנס, שכיר חרב שלובש חליפת שריון מעופפת המיועדת ללחימה בשם ג'וולין, שמאוד מזכירה את החליפה מדמות הקומיקס הידועה איירון מן. כן, זה דבר טוב.



העולם הדמיוני בו אתם חיים נכנס לכאוס מיד אחרי שהאלים נעלמו ואתם יוצאים מעבר לחומות המבצר שבו אתם וחברכם מרוכזים, ונלחמים באויבים שמנסים להשתמש לרעה בכוח שהאלים הותירו מאחור, ובעוד יצורים יוצאי דופן ומרתקים.



אין ספק שחברת BioWare צלחה את מבחן המשחקיות – סכמת הלחימה מאוד קלה ללמידה והשליטה על הדמות והיכולת לעוף במהירות לכל מקום וליהנות מכל פינה בעולם היפיפייה עונה על כל הציפיות. גם האפשרות לבחור בין 4 סוגים שונים של חליפות, לכל אחת יתרונות וחסרונות, מוסיפה לאפשרויות ההנאה – אך הבעיה שעד אשר יגיע עדכון נוסף, לא נותרנו עם אופציות אחרות.



גם אם נתעלם מהצורה הדלה שבה הסיפור הראשי משוחק, הבעיות העיקריות ב-ANTHEM הינן המחסור בשלל (אין באמת יתרון באיסוף נשקים אפיים או נדירים – לא מבחינת המראה או מבחינת הנתונים הסטטיסטיים), וכמות הטעינה האינסופית בין סצנות משחק והמשימות שנוטות לחזור על עצמן שוב ושוב. את כל הבעיות הללו ניתן לפתור כאמור באמצעות עדכונים למשחק כמו משימות מיוחדות ותיקון לנתונים הסטטיסטיים של הנשקים והדמיות שיוסיפו לחיי המדף של אחד הכותרים היפים והמהנים לשליטה שיצאו ויתנו לנו סיבה להרים שוב את השלט.



עותק הסקירה התקבל הודות לעדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של המשחק. הכותר ANTHEM זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים.