האם איראן צותתה לראש הממשלה בנימין נתניהו באמצעות בנו ורעייתו? המהדורה בערבית של ה"אידנפנדט" פרסם היום (שלישי) שבעקבות החשיפה אודות החדירה האיראנית לטלפון הנייד של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, המועמד לראשות הממשלה, התברר כי האיראנים פרצו גם למכשירים הניידים של שרה נתניהו רעיית ראש הממשלה וכן לזה של בנו יאיר. על פי הדיווח, המטרה היא לצוטט לראש הממשלה ולנעשה בחדרי חדרים.
 
על פי המקורות, החדירה לטלפון נעשתה לפני כמה חודשים ולאחר שזו התגלתה על ידי ישראל, היא נחסמה. העניין לא דווח עד כה, מאחר ומדובר ברעידת אדמה לביטחון הסייבר הישראלי. לא ידוע מה הוא המידע שקיבלו לאחר שצוטטו לכאורה לשניים. מקורות באיראנים טענו כי החדירה למכשיר הסלולרי של גנץ נעשתה לפני כמה שנים, וכי עצם העובדה שהדבר הוצף בשלב זה הוא למטרות שימוש בבחירות בישראל. בישראל סירבו להתייחס לפרסום גם מוסדות רשמיים וארגוניים סירבו להתייחס לפניית האתר.

בתוך כך, העיתון הכוויתי "אל ג'רידה" ציטט גורמים במשמרות המהפכה האיראנים, הטוענים כי הם מצוטטים לנתניהו, לאשתו ולבנו. מקור בכיר במשמרות המהפכה אמר ש"המרכז למלחמה אלקטרונית" השייך להם מנהל "מלחמה אלקטרונית קשה עם ישראל וארצות הברית", וכי הוא "הצליח לחדור לטלפון של המועמד לראשות הממשלה בני גנץ, אך הדבר בוצע לפני כמה שנים והדבר עלה לכותרות בישראל בשל הקדמת הבחירות לאפריל הקרוב".
 
עוד דווח כי האקרים איראנים פרצו לטלפונים של מקורבים וידידים של ראש הממשלה, בהם המכשירים השייכים לרעייתו ובנו, מאחר וידעו שהמודיעין הישראלי עוקב אחר הטלפון הסלולרי השייך לנתניהו עצמו. האיראנים טענו עוד, שהצליחו להשיג מידע רגיש מאוד במהלך השיחות של שרה נתניהו, מאחר וכל שיחה שביצעה הגיעה אליהם. עוד נטען ההאקרים הצליחו להאזין לישיבות המשלה הישראליות באמצעות וירוסים שנשלחו לטלפונים של נתניהו באמצעות קרובי משפחתו, וכי הדבר נתגלה לישראלים רק לפני כמה חודשים. 

מלשכת רה"מ נמסר: לאחר בדיקה עם גורמי הביטחון עולה כי לא היו דברים מעולם. מהשב"כ נמסר בתגובה לפרסומים: "הנושא לא מוכר ולא טופל על ידינו".