האם מאגר הבחירות המרכזי נפרץ? קבוצת האקרים פרו פלסטינית בשם th3falcon טענה הערב (שבת) כי פרצו למאגר המידע של וועדת הבחירות המרכזית. בציוץ שפרסמו צורף צילום מסך של פרטיהם האישיים של כמה אנשים. על פי ההערכות, מדובר במתקפה הקשורה למתקפת ההאקרים השנתית של אנונימוס, המתקיימת מדי שנה ב-7 באפריל וידועה בשם opisrael.
מוועדת הבחירות המרכזית נמסר כי במערך הסייבר מוסרים כי הם בודקים את הנושא וכי מידי שנה בתאריך זה מנסים האקרים לייצר הד ומפיצים ידיעות לא מהימנות. עוד ציינו כי בשלב זה לא נמצאה פריצה למערכות הקשורות לבחירות.

 
כזכור, בשנה שעברה קבוצת ההאקרים השתלטה על מספר אתרים ישראלים, בהם אתרי רשויות מקומיות, אתר האופרה הישראלית, אתר בית החולים הלל יפה ואתר הסתדרות המורים. חלק מהאתרים שנפרצו הושבתו ובחלקם מוקמה תמונה מהצעדה בעזה, עליה נכתב: "ירושלים בירת פלסטין", כאשר ברקע נשמע קובץ שמע "אללה אכבר". 
 
כמה חודשים לפני כן, פרצו לאתר של מפלגת השמאל מרצ, ימים ספורים לאחר הפיגוע בהר הבית בו נרצחו שני שוטרים במתחם, ועל רקע הצבת המגנומטרים סביבו. אחרי הפריצה לאתר המפלגה הוצבה תמונה של מפגינים ומסגד אל אקצא, והמסר: "אל אקצא שלנו ולעולם לא תהיה שלכם".