משרד הדיגיטל ICONZ מתחדש ב-3 תקציבים חדשים

אורבניקה, רשת פמינה וקבוצת פלאנט טיים יטופלו ע"י יחידת הדיגיטל של חברת המדיה מדיו. הבעלים: "יודעים לזהות את הנקודה הרלוונטית לכל לקוח"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
ICONZ
ICONZ | צילום: יח"צ
2
גלריה

משרד הדיגיטל של בן דיאמנט ושי אזאוי, קיבל שלושה תקציבים חדשים, שכוללים בתוכם את רשת האופנה אורבניקה, רשת פמינה ובקבוצת פלאנט טיים על כלל מותגיה ביניהם: HOGO BOSS, MICHAEL KORS, ARMANI, RADO, SWAROVSK, MONTBLANC, TAG Heuer ועוד.

אחד מבעלי החברה, בן דיאמנט אמר בעקבות: "אייקונז הוקמה מתוך ההבנה שעולם הפרסום והשיווק מתפתח ומשתנה כל הזמן, וגם אנחנו, מה שהתאים ללקוח לפני חצי שנה כבר לא רלוונטי היום. הבנה נוספת היא שמדובר בעולם שחי סביב השעון, כל יום כל היום. אנחנו באייקונז נותנים מענה של 361 מעלות. לא זה לא טעות. זה אחד אקסטרה, עבור הלקוח באותו הבית.

שי אזאוי הוסיף "כאחד ששנים רבות בתחום ובאמת ראה כמעט הכל, שוק המדיה עבר שינויים רבים ועדיין משתנה כל יום, באייקונז ידענו לזהות בדיוק את הנקודה הזו שרלוונטית לכל לקוח, בה אנו חיים יחד עם הלקוחות שלנו כל יום את אותו יום מחדש, עם מהלכים חדשים, רעיונות חדשים וקמפיינים חדשים שמעיפים את הרשת".

שי אזאוי ובן דיאמנט. צילום: שון דיאמנט
שי אזאוי ובן דיאמנט. צילום: שון דיאמנט | שי אזאוי ובן דיאמנט. צילום: שון דיאמנט
תגיות:
פרסום
/
אניה בוקשטיין
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף