משרד הדיגיטל של בן דיאמנט ושי אזאוי, קיבל שלושה תקציבים חדשים, שכוללים בתוכם את רשת האופנה אורבניקה, רשת פמינה ובקבוצת פלאנט טיים על כלל מותגיה ביניהם: HOGO BOSS, MICHAEL KORS, ARMANI, RADO, SWAROVSK, MONTBLANC, TAG Heuer ועוד.


ICONZ, יחידת הדיגיטל של חברת המדיה מדיו, מטפלת בלא מעט לקוחות מובילים בשוק הישראלי כמו: מאניה ג'ינס, גולברי, מותג הילדים נוייז, פטיש, PUPA MILANO, מותג הקורקינט INOKIM, INDIGO TLV, גולד ליין, ערוץ האוכל פודי, SMEG, דיקסון, ארט מדיקל סנטר ועוד. המשרד גם אחראי לחיבור בין הזמרת והשחקנית אניה בוקשטיין, לבין מותג הביוטי הבינלאומי PUPA MILANO. כזכור, החברה נתנה חסות לתוכן בתכנית "הכוכב הבא לאירווזיון" שם איפרו את המתמודדות לאורך כל העונה.
אחד מבעלי החברה, בן דיאמנט אמר בעקבות: "אייקונז הוקמה מתוך ההבנה שעולם הפרסום והשיווק מתפתח ומשתנה כל הזמן, וגם אנחנו, מה שהתאים ללקוח לפני חצי שנה כבר לא רלוונטי היום. הבנה נוספת היא שמדובר בעולם שחי סביב השעון, כל יום כל היום. אנחנו באייקונז נותנים מענה של 361 מעלות. לא זה לא טעות. זה אחד אקסטרה, עבור הלקוח באותו הבית.

שי אזאוי הוסיף "כאחד ששנים רבות בתחום ובאמת ראה כמעט הכל, שוק המדיה עבר שינויים רבים ועדיין משתנה כל יום, באייקונז ידענו לזהות בדיוק את הנקודה הזו שרלוונטית לכל לקוח, בה אנו חיים יחד עם הלקוחות שלנו כל יום את אותו יום מחדש, עם מהלכים חדשים, רעיונות חדשים וקמפיינים חדשים שמעיפים את הרשת".

שי אזאוי ובן דיאמנט. צילום: שון דיאמנט