שיאומי צפויה להשיק בשבוע הבא חנות רשמית שנייה בישראל, שתיפתח בקריון. החנות החדשה מתפרשת על שטח של כ-100 מ"ר ותציע מגוון רחב של מוצרים חכמים של שיאומי בהם סמארטפונים, שעונים חכמים, מצלמות, רמקולים, קורקינטים, אוזניות, שואבי אבק רובוטיים ומוצרים חכמים לבית. כמו כן, הלקוחות יוכלו למצוא בחנות מוצרי ליף-סטייל רבים כגון תיקים, משקפיים נגד קרינת UV ואף מטריות. באירוע הפתיחה הרשמי של החנות החדשה, אשר יתקיים ב-20.5 בין השעות 15:00-22:00, יחכו ללקוחות 1,200 מוצרים במחירי מבצע. 
בין המוצרים שיוצעו במסגרת מסיבת ההשקה: צמיד ספורט חכם Mi Band 3 ב-10 ₪ בלבד במקום 179 ₪, סמארטפון Redmi Go ב- 199 ש"ח במקום 379 ש"ח, הקורקינט הפופולרי של שיאומי  Mi Electric Scooter ב-1,199 ש"ח במקום 1,799 ₪ ו שואב אבק רובוטי Mi Robot Vacuum  ב950 ₪ במקום 1249 ₪. בנוסף ימכרו גם אוזניות אלחוטיות, סמארטפון Mi 8  , POCOPHONE F1, שעון חכם AMAZFIT PACE, מצלמת אקסטרים ופאוור בנק 10,000mAh במחירים מיוחדים ליום אחד בלבד. 
שיאומי היא יצרנית הסמארטפונים הרביעית בגודלה בעולם והשלישית בנתח השוק בקטגוריית הסמארטפונים בישראל. מקבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל נמסר: "כיבואנית הרשמית של שיאומי בישראל ובעקבות ביקוש למוצרי המותג, אנו שמחים לפתוח את החנות הרשמית של שיאומי בצפון, בקניון הקריון, לטובת תושבי אזור הצפון והקריות, שיוכלו לרכוש כעת למצוא את כל מוצרי שיאומי במקום אחד ובמחיר מעולה, ליד הבית ועם אחריות של יבואן רשמי.  כחלק מהערכים של שיאומי השמים את הצרכן בקדמת הבמה, החלטנו לקחת את תקציבי הפרסום שלנו ולסבסד מוצרים לצרכן הישראלי. אנחנו מתכננים אירוע פתיחה גדול במיוחד עם מחירים אטרקטיביים שטרם נראו בישראל, הפעם העלנו את כמות המוצרים שסבסדנו לטובת האירוע והקצבנו 1,200 מוצרים, בנוסף הארכנו את שעות אירוע ההשקה כך שכל מי שיגיע ביום האירוע יוכל לרכוש את המוצרים החכמים של שיאומי במחירים חד פעמיים".