"המטרה של המחקר הייתה לבחון את ההשפעות הפסיכולוגיות של הדבר הזה. חילקנו את הנבדקים לשתי קבוצות. מקבוצה אחת ביקשנו לגלוש בפייסבוק למשך 15 דקות, מהקבוצה השנייה, קבוצת הביקורת, ביקשנו לגלוש בדף אקראי של נשיונל ג'אוגרפיק. במחקר אפשר היה לראות בצורה מובהקת שאלו שגלשו בפיד של עצמם הראו רמות נמוכות יותר של ערך עצמי ורמות גבוהות יותר של תסמיני דיכאון. המחקר נמשך כמה חודשים לגילאי 18-35, האוכלוסייה המשתמשת בפייסבוק בשיעורים הגבוהים ביותר, שנחשפת מדי יום לתכנים הקשורים לבילויים וחגיגות".