מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, שלי לנצמן הודיעה היום (שלישי) כי ברצונה לסיים את תפקידה, לאחר 22 שנים בחברה, מתוכן ארבע שנים כמנכ"לית החברה בישראל. שלי תסיים את תפקידה בסוף שנת העסקים של מיקרוסופט, בתחילת יולי. בשנים האחרונות, לנצמן הובילה את כל ההבטים של הזרוע העסקית בישראל והובילה את צמיחת החברה בתחום הענן. 
במסגרת תפקידה, המנכ"לית היוצאת התרכזה במהלכים של חדשנות עסקית טכנולוגית בעבודה מול חברות במשק ובמגזר הציבורי במעבר שלהם לענן. כמו כן, התרכזה בפיתוח עסקי של סטארטאפים הנשען על הפריסה העולמית הרחבה של ענקית הטכנולוגיה והיכולת לחבר אותם לגופים משמעותיים בעולם בכל תחומי הפעילות. לאורך השנים לנצמן מילאה מגוון תפקידים בחברה: סמנכ"לית המגזר הציבורי, סמנכ"לית החטיבה הטכנולוגית Services  ומנהלת קבוצות הפיננסים, הבריאות והתעשייה בחטיבה העסקית. מהחברה נמסר כי החלו בתהליך איתור למחליף.
במכתב לעובדים כתבה שלי: "לפני 22 שנים נכנסתי למיקרוסופט. במבט לאחור, זהו המסע הארוך ביותר שעשיתי והתקופה הארוכה ביותר שבה למדתי. מיקרוסופט היא מקום מעולה לעבוד בו, לפתח את עצמך, לרכוש חברים ושותפים לחיים. צוות העובדים המדהים בישראל עושה אימפקט טכנולוגי על כל אדם במדינה, על הארגונים שאנחנו עובדים איתם, על האקוסיסטם – השותפים והסטארטאפים".

"אני ברת מזל שיכולתי לעבוד במיקרוסופט לאורך השנים עם כל כך הרבה אנשים מהארץ ומחו"ל ולראות את החברה הזו צומחת, משתנה וממשיכה להיות נאמנה לחזון שלה. אני גאה באימפקט של החברה בישראל ובכלל זה בעשייה שלנו כחלק מהאחריות התאגידית וגאה באימפקט שיש לנו מישראל חזרה למיקרוסופט העולמית. אחרי 22 שנים החלטתי ללחוץ "Hit refresh" ולהמשיך לפרק הבא".