איידיגיטל, רשת הפרימיום היחידה של אפל בישראל, הודיעה היום (שלישי) על השקת שלושה מהלכים שמטרתם לשדרג את חווית הלקוח. המהלך הראשון הוא מועדון חברים מיוחד לאפליסטים. השקתו מתבצעת כשנה לאחר השקת פרוייקט iExpert, מהלך שמאפשר ללקוחות ליהנות ממגוון שירותים ומידע בנושא אפל. הדרכות, מדריכים כתובים, מאגר טיפים, תמיכה טלפונית ומגוון שירותי מומחים.
חברים במועדון החברים של איידיגיטל יוכל להנות מכמה דברים, בהם: תוכן מקצועי, הכולל בין היתר טיפים על שימושים מעניינים, מידע על פיצ׳רים מיוחדים וסרטוני וידאו קצרים  שיוכנו במיוחג עבור חברי המועדון עם המחשות של שימושים מעניינים. בנוסף, צפויים ערבי לקוחות בסניף הביתי, מפגשים לחברי המועדון וסדנאות ייחודיות לחברי מועדון בלבד. הסדנה הראשונה תהיה שיתוף פעולה עם ביה"ס לצילום קאמרה אובסקורה, להעברת סדנאות צילום באייפון. ההצטרפות למועדון החברים הינה ללא עלות ופתוחה לכל משתמש במוצר אפל, כאשר בחודשיים הראשונים, יוגרל איפון Xs חדש בין המצטרפים - מכשיר אחת כל חודש.
מהלך נוסף הוא הקמת מעבדה מורשית נוספת - בסניף רמת אביב. כיום פועלות בישראל שתי מעבדות מורשות, כשהגדולה בינהן היא המעבדה של איידיגיטל, הממוקמת בפתח תקווה. היא המעבדה המורשית הגדולה ביותר של החברה בישראל. בניגוד למעבדות אחרות או משווקים רשמיים אחרים, המציעים תיקון של מכשירי אפל, רק במעבדה מורשית נעשה שימוש בחלקי חילוף מקוריים, שכן אפל אינה מוכרת חלקים כאלה למעבדות שאינם רשמיות. יש צוות מוסמך שהוכשר לפי נהלי אפל, נעשה תהליך דיאגנוסטיקה ממוחשב, שפותח על ידי החברה המאפשר זיהוי תקלות שלא נראות לעין ובדיקת תקינות בסיום התיקון. בנוסף, נשמרת אחריות המכשיר בכל תיקון ונעשה תיעוד של הטיפולים במערכת הגלובלית של אפל.  

כיום, מבנה הפעילות בישראל הוא של מעבדה ראשית שאליה נשלחים כל המכשירים לתיקון מכל הארץ. תהליך זה אורך מספר ימים בגלל השינוע של המכשיר אל המעבדה ובחזרה. כדי לקצר את זמני הטיפול, הושקה מעבדה נוספת - וכעת ניתן למסור את המכשיר לתיקון ישירות במעבדה. הייתרון הבולט שלה הוא המהירות - אין צורך בשינוע, דבר שאיפשר להוריד את זמני התיקון לאייפונים ולאייפדים ליום עסקים אחד, ושל מחשבי המק ליומיים - זאת בכפוף למלאי חלקים חילוף ואישור הצעת מחיר. הדבר הופך את המעבדה מורשית המהירה בישראל.
ייתרון נוסף הוא הנוחות, שכן סניף רמת אביב נמצא במיקום מרכזי ונגיש לכל תושבי גוש דן, עם חניה בשפע ושעות פעילות ארוכות. כמו כן, לקוחות איידיגיטל יוכלו גם להנות  משירות האקספרטים הנמצא במקום שבו ניתן יהיה לפתור בעיות קלות במקום ואף לקבל מכשיר חדש במקום במקרה של תקלות באחריות המאושרות להחלפה ולקבל אייפון חלופי במידת הצורך.
מהלך נוסף הוא שירות אקספרס - באיידיגטל החליטו להרים את הכפפה ולמצוא פתרון שיתן מענה לצורך של מהירות ונוחות. החל מחודש אוגוסט, תשיק הרשת שירות ייחודי בתשלום של 150 ש״ח ובמסגרתו יוכלו לקוחות הרשת להפקיד את המכשיר לתיקון בכל אחד מהסניפים, וליהנות משרות  תיקון מהיר וקבלת המכשיר חזרה ישירות לביתם, תוך יום עסקים אחד (בטווח שבין חיפה לבאר שבע). לקוח המעוניין בשירות יוכל למסור את המכשיר בסניף, שישלח בשליחות למעבדה הראשית. עם ההגעה למעבדה המכשיר ייכנס מיידית לתיקון שבסיומו תתואם שליחות להחזרתו לכתובת הלקוח.
מנכ"לית איידיגיטל, איילת צרפתי רוזן, הדגישה כי מדובר ב"מהלכים עליהם אנו עובדים למעלה משנה. במסגרת העבודה זיהינו את צרכי הלקוחות שלנו ושל משתמשי אפל בישראל. אני מאמינה ומקווה שמהלכים אלו, יספקו חווית לקוח יחודית לכל לקוחות אידיגיטל".