הכותר 2 RAGE הוא משחק ירי בגוף ראשון בעולם פתוח, שפותח על ידי Avalanche Studios בשיתוף פעולה עם id Software ומופץ על ידי Bethesda Softworks. המשחק ללא ספק עונה על כל הדרישות: עלילה חזקה, מבחר נשקים וכלי רכב נפלאים לשימוש, גרפיקה מדהימה, אקשן ללא הפסקה בכל פנייה והחופש לבחור.



המשחק החדש מתרחש כ־30 שנה לאחר סיומו של הכותר הקודם בסדרה, שיצא לפני תשע שנים והציג את כדור הארץ לאחר שנפגע מאסטרואיד והפך לשממה פוסט אפוקליפטית בסגנון הסרט מקס הזועם 2. למי שלא שיחק או צריך תזכורת, רוב האנושות נכחדה ואלו ששרדו גרו בהתנחלויות מבודדות מוקפים בכנופיות שודדים ומוטציות. 

באותו משחק הכרנו את חייל הנחתים האמריקאי ריין, שהתעורר 100 שנה לאחר האסון במקלט תת קרקעי מיוחד שנקראה "התיבה" (Ark) – מאמץ בינלאומי להציל את האנושות באמצעות תאי הקפאה שמספקים למי שבפנים כוחות מיוחדים. עם יציאתו הוא גילה שמי ששולט בעולם ההרוס זה ארגון בעל יכולות טכנולוגיות מתקדמות שנקרא "הסמכות" ("the Authority") ויצא למסע להשמידם ואת גנרל קרוס חצי הסייבורג המטורף שעמד בראשם.
 

ב־RAGE2 אנו נתקלים בעולם פוסט־אפוקליפטי, האנושות שרדה את המתקפה של "הסמכות" וניצחה אותה. אבל למרות זאת, השממה עדיין מקום מסוכן, שנשלט על ידי פושעים. מי שמשליט את הסדר הם ה־RANGERS, קבוצת לוחמים שנקראת "הסיירים". 

 
אתם תשלטו בדמות של וולקר, המין של הדמות, בין אם תהיו גבר או אישה, תלוי בבחירה שלכם בתחילת המשחק ומהר מאוד תגלו שאתם אחרון הסיירים ורק אתם תוכלו לנצח את "הסמכות" שיצאה מהמחבוא לאחר תבוסתם בכותר הראשון ומנסה להשלים את משימתם להשמיד את האנושות.
 
אורך הקמפיין המרכזי נמשך כ־20 שעות אבל במיטב המסורת של משחקי עולם פתוח יש אינספור משימות צד, מהשתלטות על מוצבים, התנקשויות ומרוצים שיסייעו לכם לשדרג את היכולות של הדמות, הנשקים וכלי הרכב על מנת למקסם את ההנאה מהמשחק. חליפת הסיירים שלכם מצוידת במספר יכולות שאתם תפתחו ככל שתתקדמו שיהפכו אתכם לבלתי מנוצחים במהרה ויש אפשרויות רבות לשדרג את כלי הנשק כך שתמיד תמצאו מה לעשות.
 
בשורה התחתונה, RAGE2 הינו משחק מאוד מהנה, עם עלילה ברורה ומשחקיות מאוד טובה, שמפצה על העובדה שחלק גדול ממשימות הצד חוזרות על עצמן (לחסל כמות גדולה של מוטציות או חיילי אויב) וללא ספק שווה את השקעה.
 
עותק הסקירה התקבל הודות לעדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של המשחק. הכותר RAGE2 זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים.