אומנות צילום תמונת הסלפי עלתה מדרגה עם כניסת אביזר חדש לשוק, הרחפנים. למרבה ההפתעה, המעבר לגימיק החמוד והטרנד העכשווי בהחלט הופך את מלאכת הצילום למהנה יותר, אם כי לא תמיד קלה, לפחות לא בהתחלה.

סקרנו את רחפן הסלפי SELFLY שהשיקה בישראל רשת חנויות הפרימיום היחידה של Apple בארץ, IDigital. פיתוח ישראלי לצילומי סלפי המתבצע על ידי רחפן קטן וקל משקל המצויד במצלמה איכותית. הצילום בעזרת ה־SELFLY נותן זווית צילום ייחודית לכל הצילומים בזכות יכולת מעקב מתקדמת, העוקבת אחרי האובייקט, כך שתמיד יישאר במרכז התמונה.
אחד הדברים הבולטים במכשיר, שמגיע עם תיק נשיאה קטן, הוא ממדיו הקטנים, שנכנס בקלות לכיס המכנסיים או על גבי ה־iPhone. ההרכבה והתקנה הראשונית שלו פשוטה למדי ולא תיארך יותר מדקות ספורות והוא מגיע עם שתי סוללות, כך שיש לכם אחת לגיבוי בכל שלב.


 
לאחר התקנת האפליקציה על גבי המכשיר הנייד היא מעבירה אותנו קורס הטסת רחפנים מזורז בסביבה תלת־ממדית, כך שאין חשש שבהפעלה הראשונית נרסק את הרחפן על אחד הקירות או החתול בבית. לאחר שלומדים היטב את הניואנסים הקטנים, אפשר לצאת לדרך וליהנות מחוויית צילום אחרת, והיא אכן אחרת. 
השליטה במכשיר באמצעות האפליקציה של החברה היא מדהימה וקלה, יש לכם אפשרות להגדיר את הגובה המקסימלי והמהירות מראש ולשחק עם אפשרויות המצלמה השונות. מלבד צילומי סטילס תוכלו גם לצלם סרטוני וידאו מרהיבים בעיקר בטיולים למקומות עם נופים מדהימים, שם רחפן הסלפי ממש בא לידי ביטוי ומשאיר לכם נקודת מבט שונה ונהדרת. 
בנוסף, מדובר במכשיר מאוד חכם, כך שאם הוא מזהה שהוא בצרה (נתקל בעצם זר או איבוד שליטה) הטייס האוטומטי נכנס לפעולה והוא יורד לקרקע כדי למנוע נזק או הרס לרחפן. מחירו של ה־SELFLY הוא 429 שקל, כיסוי ייעודי לאייפון עם חיבור לרחפן - 89 שקל, וסוללה נוספת בעלות של 179 שקל.