טכנולוגיית האינטרנט שפרצה לחיינו לפני שנים אחדות הביאה את החכמה הטכנולוגית למקום הכי קרוב לנו - הבית. טכנולוגיית הבית החכם נותנת לנו את היכולת לשלוט על כל המערכות החכמות בבית - חשמל, מולטימדיה, אזעקה, מצלמות ואינטרקום - גם דרך הסמארטפון, משדרגת את רמת החיים, מצמצמת משמעותית את צריכת החשמל בבית ומאפשרת סדר יום פשוט ונוח. ומה עם חדר כושר חכם?



חברת xsCtrl פיתחה מערכת חדשנית שתפתור אחת ולתמיד את הצורך בכרטיסים מגנטים ובצ'יפים. המערכת, תשולב בחודש הקרוב ברשת מכוני "זאוס" ותייתר את כרטיסי הכניסה ואת הצ'יפ דרכו נכנסים כיום מנויי חדר הכושר.



המוצר מבטל את הצורך בשימוש בכרטיסי פלסטיק או נייר, חוסך כסף וחומרי גלם, ובכך תורם גם לשיפור איכות הסביבה (לא מבוצע שימוש בנייר או פלסטיק) מעבר לחיסכון בעלויות הנובעות מניצול משאב קיים.



בעזרת הסמארטפון הנייד מתאפשר הליך מזורז, מהיר ומאובטח של אישורי כניסה ללא צורך בזיהוי הנכנסים, הצגת תעודה מזהה וכיו"ב. המערכת הייחודית עברה מספר מבדקים מחמירים בבנייני משרדים ועסקים ברחבי גוש דן.



יהודה מיימון, מנכ״ל רשת מכוני הכושר "זאוס": "אנחנו מאמינים בטכנולוגיה ובבקרת כניסה חכמה בסלולר, מה שישפר את הנוחות למנויים ושליטה מלאה ובד בבד חיסכון ניכר בעתיד" .



מרדכי שלו, המייסד והבעלים: "החיבור בין xsCtrl לרשת מכוני הכושר תהפוך את תנועת קהל המנויים לרציפה ונגישה יותר. אנו שמחים על החיבור שנעשה עם רשת מכוני הכושר ויודעים כי זהו רק צעד ראשון בדרך להפוך את חדר הכושר ליעיל ונגיש עבור כלל ציבור המנויים".