אקסלרטור - מרכז היזמות במכללה למנהל: רשת מתחמי העבודה המשותפים BE ALL, בבעלות איש העסקים נס שובל, אירחה את אירוע ה־Demo Day של נובוס - האקסלרטור של מרכז היזמות במסלול האקדמי המכללה למנהל. השתתפו מיזמים שסיימו את מסלול הלימודים השנתי באקסלרטור, וזכו להציג את המוצר שלהם בפני צוות שופטים מחברות מובילות בארץ וכן מול 300 האורחים שהגיעו. 
 
הסטארט־אפים התמקדו בטרנדים החמים ביותר בעולם, בהם: פינטק, נדל"ן ותיירות טכנולוגית. בין המיזמים שבלטו במיוחד: Top of Wallets - שהוכתר למיזם המבטיח ביותר על ידי צוות השופטים, ושמאפשר למשתמש להכיר את ההטבות המחכות לו בחנויות בהתאם לכרטיסי האשראי שבהם מחזיק; האפליקציה Caribou, שמאפשרת לחברי משפחה היוצאים לטיול להשתתף במשימות מבוססות מיקום; המיזם SumX, המספק לקבלני בניין מעבר אוטומטי ודיגיטלי מתוכנית אדריכלית ל"כתב כמויות"; ו־StratEEvo, המשלב גיימיפיקציה בעולם ההדרכות בארגונים.
 
פרופ' דפנה קריב, סגנית הנשיא ומנהלת תוכניות החממה והאקסלרטור בבית הספר למנהל עסקים, אמרה באירוע: "העולם שלנו מבוסס על יזמים מלאי תשוקה ונחישות, שחולמים בגדול, לא רואים לנגד עיניהם שום מכשול, ולכן יצלחו כל קושי. בכל אחד מהפרויקטים פה אנחנו יכולים לראות אנשים שחולמים ורוצים להפוך את החברה ואת העולם שלנו למקום טוב יותר ובטוח יותר". 
 

הדובר הראשי באירוע היה סגן מנהל תוכנית Space IL, ערן שמידט, שסיפר לקהל על פרויקט "בראשית" והאתגרים הטכנולוגיים והאישיים שעלו במהלכו. "אני שמח להיות נוכח באירוע שסובב סביב חדשנות, ובמקום שבו כולם מכוונים גבוה. תוכנית 'בראשית' החלה, כמו הרבה דברים טובים, על כוס בירה עם חברים", סיפר. "החזון שלנו היה להוות השראה לילדים ולנוער, ואנחנו מקווים שעמדנו בכך גם אם לא נחתנו על הירח".
 
מנכ"ל BE ALL, עוזי סורקיס, הוסיף: "רשת BE ALL מקדמת מיזמים חדשניים ופורצי דרך, כחלק מחזונה לקידום ההייטק הישראלי. שיתוף הפעולה עם NOVUS מייצר לנו ולחברות היושבות במתחמים שלנו הזדמנות להכיר את הדור הבא של הסטארט־אפים הישראליים, ואף ליצור קרקע לשיתופי פעולה". המיזם שניצח, Top of Wallets, זכה בשימוש של משרדים למשך שלושה חודשים במתנה. "נו, מבטיחים לספק לכל הצוות סביבת עבודה מקצועית ומלאת השראה", הוסיף סורקיס.