רשת "הום סנטר" ואפליקציית ההובלות Tranzit מכריזות על שיתוף פעולה שבמסגרתו יוכלו לקוחות הרשת להזמין הובלה מידית בעת הרכישה. ההובלות יבוצעו על ידי מערך המובילים שעובדים עם האפליקציה באמצעות משאיות, והם יספקו את המוצר בזמינות מידית לפי דרישת הלקוח. הלקוחות שיזמינו את השירות ישלמו באמצעות האפליקציה, ויוכלו לעקוב בזמן אמת אחר המוביל עד לקבלת המוצר. 
בשלב הראשון השירות יהיה זמין במסגרת הפיילוט שיימשך כשלושה חודשים בסניפי רשת "הום סנטר" שבערים אשדוד, קריית עקרון, מודיעין וראשון לציון. בהמשך יוצע השירות ללקוחות גם בערים נוספות. השירות יתפקד במשך כל ימות השבוע, לא כולל שבתות וחגים ובהתאם לשעות פעילות הסניפים. 
אפליקציית Tranzit היא פלטפורמה המחברת בין לקוחות שזקוקים הובלה לבין מובילים וחברות הובלה. הזמינות של השירות הוא בזמן של עד 90 דקות. הלקוח נכנס לאפליקציה והוא יכול לבחור בין  מגוון של אפשרויות הובלה המסווגות לפי קרבה גאוגרפית, גודל המשאית, לוח הזמנים של המוביל ואופי ההובלה. מבחינת המובילים, ההזמנות יהיו מתוכננות בזמנים פנויים וישלחו אליהם על פי המיקומים והזמינות הנוחים להם - כך ההובלות גם יגדילו את אחוזי ההכנסות שלהם.

השירות פעיל בכל רחבי הארץ, ועד כה נבחרו כ-500 מובילים מקצועיים. Tranzit מקפידה על רמת שירות גבוהה שנמדדת על פי פרמטרים מקצועיים כמו רישיונות מתאימים, ביטוחים ומחויבות לשירות בסטנדרט גבוה. אלי ממן מנכ"ל ומייסד טרנזיט הסביר: "אנו שמחים להשיק את שיתוף הפעולה עם רשת 'הום סנטר' ולהציע חוויית שירות חדשנית ויעילה ללקוחות הרשת. באמצעות פלטפורמת טרנזיט אפשר להזמין שירות הובלות עד הבית שיסופק ללקוח בטווח זמן של שעות בודדות". מייסד האפליקציה הוסיף כי "טרנזיט מאפשרת לייעל את תהליך ההובלות עבור עסקים ועבור לקוחות פרטיים כאחד, זאת מבלי להקים ולנהל מערך הובלות עצמאי".
מיטל בילמן מנהלת השיווק של רשת הום סנטר אמרה: "אנו שמחים לשתף פעולה עם אפליקציית ההובלות טרנזיט. מטרתנו היא לחסוך זמן ומאמץ לקהל לקוחותינו ולאפשר להם שירות הובלות איכותי ומהיר. כעת ,בקליק אחד ניתן לרכוש את המוצר הנבחר ותוך 90 דקות הוא בבית הלקוח".