מחקר חדש \של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב מציג שיטה חדשה להטעיית מערכות סיוע מתקדמות לנהגים המיועדות לאפשר נסיעת רכב אוטונומי בעתיד הקרוב. מערכות סיוע מתקדמות מהסוג הזה מותקנות כיום בדגמים חדשים של רכבים והם מיועדות לתת התראות על זיהוי תמרורים, חריגה מנתיב, חריגה ממהירות מותרת, קירבה לרכב אחר, וכו'. כיום, הן מאפשרות לרכבים חצי-אוטונומים לבצע נסיעה עצמאית בכביש אך מחייבות שהנהג ישב במושבו תוך כדי הנסיעה.
בסרטון ניתן לראות כי המערכת שנבדקה בניסוי, מובילאיי 630 סיווגה תמרור של הגבלת מהירות של 90 קמ"ש בתוך שטח של אונ' בן גוריון בו ניתן לנסוע עד 30 קמ"ש. אמנם מובילאיי 630 נחשבת למערכת בטיחות המיועדת לרכב ובו הנהג נמצא ברכב ובשליטה לאורך כל שלבי הנסיעה, כך שההתקפה מייצרת התראה שגויה לנהג ולא גורמת להאצה אוטומטית של הרכב נגד התמרור החדש שהתגלה ע"י המערכת, אך נשאלת השאלה כיצד מערכת רכב חצי אוטונומי או אוטונומי תגיב להתקפה כזאת אם יוקרן סימן של אין כניסה או עצור באמצע אוטוסטרדה בה הרכב הנתקף נוסע במהירות גבוהה מאוד.