מסך הגיימינג ROG Swift PG35VQ, שהשיקה בישראל חברתASUS Republic of Gamers ROG, גם נראה כמו מסך עתידני שכאילו נלקח מחדר בקרה של חללית מתקדמת וגם מתנהג כך, הודות לתכונות וטכנולוגיות מתקדמות שמביאות את תצוגת המשחקים והסרטים לרמה אחרת. לפני שנדון בביצועים צריך לדבר על הוויזואליות. מדובר במסך שמהווה פריט עיצובי לבית; הוא מרשים במראה וכולל ערכת הרכבה קלה על הקיר בתקן VESA, כך שתוכלו למקום אותו בכל מקום בבית. 
 
המסך האולטרה רחב הזה קעור, כלומר הפינות מעוגלות ופונות פנימה לכיוון השחקן, דבר שמעלה את רמה ה־IMMERSION (כניסה לעולם המשחק) ונותן יותר מיקוד במהלך המשחק או הצפייה. נוסף לכך המסך תומך ב־ASUS Aura sync המאפשרת אפקטים של תאורה המסונכרנים במערכת כולה, וכשאור יורד נוצר מראה מרשים, כשהתאורה "מנגנת" מתחת, מעל, מאחורי ומצדדי המסך. יש גם אפשרות להכין לוגואים מקוריים שיוקרנו באמצעות מערכת האורות.
ועכשיו לביצועים: המסך כולל לוח HDR בגודל 35 אינץ' וברזולוציית UWQHD (3440 x 1440) ביחס גובה־רוחב של 21:9, עם קצב רענון של 200Hz שתומך באוברקלוקינג וזמן תגובה של 2 מילישניות.
 

איכות התמונה, הן במשחקים חדשים והן במשחקים ישנים, מדהימה וחדה,  בזכות תאורת LED בטכנולוגיית FALD, השולטת באופן דינמי ב־512 אזורים, וטכנולוגיית NVIDIA G־SYNC™ Ultimate, המספקות תצוגה מעודנת ומציאותית עם צללים ואזורים בהירים מפורטים, ניגודיות מרהיבה, צבעים קולנועיים והשהיה נמוכה. המסך מתחבר בקלות למחשב באמצעות יציאות ה־HDMI, ואיכות הסאונד שיוצאת מהמסך חדה וברורה. למעשה, הטכנולוגיה של המשך מאפשרת לצפות במשחקים באיכות גבוהה יותר גם אם הכרטיסים הגרפיים שלכם מיושנים מעט. המסך עצמו משפר את איכות התמונה שאנו מקבלים והתוצאות מרשימות.
 
קל מאוד גם לבצע התאמה אישית בין מצב התמונה לחוויית הצפייה שאנו צריכים. לוח ההגדרות נגיש באמצעות לחצן בצדו האחורי של המסך, ומשם תוכלו לשנות בזריזות להגדרות מותאמות מראש כמו צפייה בסרטים ומשחקים מסוגים שונים, או להתאים בעצמכם את ההגדרות. נוסף ללוח המתקדם שלו ה־ROG Swift PG35VQ מצויד בבקרת מאווררים חכמה (Smart Fan Control), תכונה בלעדית של ROG המבטיחה קירור ממוטב ופעולה שקטה לגמרי באמצעות בקרה דינמית של מהירות המאווררים לפי דרישות תרמיות. 
 
המסך יהיה זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים בחודש ספטמבר במחיר מומלץ לצרכן של 14,990 שקל.