אפליקציית כתומולו (Catomolo), משחק מחזור האריזות של תאגיד תמיר, עלתה בגרסה משודרגת לחנויות האפליקציות של אפל ואנדרואיד וצברה כבר למעלה מ-170 אלף הורדות בתוך שבוע. הדבר אומר, שאם גם אצלכם בבית קולו של דדי החתול מהפח הכתום נשמע באופן קבוע, אתם לא לבד.
מטרת המשחק היא ללמד באופן ייחודי וכיפי מה להשליך לפח הכתום ומה לא. דדי, החתול המוכר והאהוב ממוקם במסך המרכזי על הפח הכתום אליו יורדים במהירות משתנה ובעולמות מתחלפים סוגים שונים של פסולת אותה יש למיין. במהלך המשחק צוברים נקודות על כל תשובה נכונה, כשברקע דדי החתול מפרגן על אריזה שמגיעה למקומה הנכון או אם נפסלים משמיע קולות מצחיקים אחרים. תאגיד תמיר מחלק גם פרסים כמו אוזניות אלחוטיות לאלופי המחזור היומיים ורחפנים משוכללים לאלופים השבועיים.  
רני איידלר, מנכ"ל תאגיד המחזור תמיר: "אפליקציית Catomolo היא חלק מאסטרטגיית ה- Fun cycle שמובילה את כלל הפעילות השיווקית של תמיר, הדוגלת בהעברת המסרים המורכבים של המחזור בגישה קלילה ומצחיקה. תמיר מקדמת שימוש בעזרים טכנולוגיים חדשניים במטרה להתחבר לעולם הנוער והילדים. כולי תקווה כי בעקבות השתתפות במשחק זה יותר תושבים יצטרפו למאמץ ויתחילו להפריד אריזות בבית."