הלוויין הישראלי "עמוס 17" ישוגר לחלל על פי התכנון בלילה שבין שבת לראשון, ממרכז החלל קייפ קנברל שבפלורידה. הלוויין, אשר תוכנן ואופיין על-ידי חברת חלל-תקשורת, נבנה על ידי בואינג וישוגר על ידי Space X, ונועד לתת שירותים בעיקר ליבשת אפריקה הצומחת. הבחירה בחברות מובילות אלה ובטכנולוגיות המתקדמות שלהן אפשרו בניית לוויין ייחודי עם צפי לכ-20 שנות שירות וביסוס מעמדה הבינלאומי של חלל תקשורת כספקית שירותי תקשורת חדשנית.
מ"חלל תקשורת" נמסר כי "בשיגורו של עמוס 17, המביא לידי ביטוי שיתוף פעולה גלובלי חשוב, ישנו יישום טכנולוגיות חדשניות לצד מתן שירות ליבשת הצומחת בעולם, והוא מהווה אבן דרך חשובה בפעילות החלל הישראלית וביישום חזונה של חלל תקשורת לשלב בעתיד לוויינים מתקדמים נוספים לצי הקיים, הנותן מענה רחב למדינות וחברות ברחבי העולם. כבר בשלב זה לחברה צבר הזמנות לשירותי תקשורת באפריקה ושירותים נוספים בהיקף של כ- 58 מיליון דולר והחברה צופה כי לאחר השיגור יבשילו מהלכי המכירות האינטנסיביים לחוזים גדולים נוספים". 
עוד נמסר כי "עמוס 17 מחזק את יכולותיה של חלל-תקשורת לספק למשתמשי תקשורת לוויינים פתרונות מתקדמים ומלאים, הכוללים בין השאר תכנון רשתות תקשורת, פריסת תחנות קרקע ותחנות שידור, ניהול אתרים מרוחקים ומערך תמיכה כולל. עמוס 17 הינו לוויין דיגיטלי מסוג HTS, היחידי שתוכנן לספק למפעילי סלולר וטלקום מענה עם יתרון כלכלי ותפעולי מובהק לצרכים הייחודיים הנדרשים באפריקה, המתאפיינת באזורים מרוחקים ומבודדים בהם צפיפות האוכלוסין דלילה ואין הצדקה להשקעה בתשתיות קרקעיות".

דוד פולק, מנכ"ל חלל-תקשורת ציין כי "חלל-תקשורת הינה החלוצה בישראל בתחום פעילות תקשורת לוויינים בין לאומית ויצרה תשתית ונכסי נקודות שמיים בחלל, שהם הבסיס לתקשורת לוויינית בינ"ל". לדבריו, שיגור הלווין עמוס 17 הינו אבן דרך משמעותית ואסטרטגית להמשך ביסוס מעמדה של ישראל בחלל ולצמיחתה של החברה. "עמוס 17 הינו פרויקט עתיר טכנולוגיה, המהווה חיזוק משמעותי ואיכותי לצי הלוויינים של החברה בהיבטים של קיבולת, גמישות תפעולית, הגדלת היצע באזורי כיסוי ובעליונות הטכנולוגית. שירותי ה- Turn Key Solutions הייחודיים עבור מגוון שימושים, יעניקו יתרון תחרותי ייחודי ללקוחותינו וירחיבו את ההזדמנויות של החברה בשנים הקרובות, מוסיף פולק", הוסיף.