כרוכב אופניים תל אביבי, שמתנהל ביומיום בין נתיבים, כבישים ומדרכות, קסדה אמורה להיות עבורי עניין של חובה. בפועל, בין המשרד, דרך הקניות, ליציאה בערב, כמו רוכבים רבים אחרים על כבישי העיר, אני מוצא את עצמי מוותר על חתיכת הפלסטיק־קלקר המציקה, ונוטה לשכוח אותה מדי כמה חודשים במקום לא ידוע. 
הקסדה המתקפלת FUGA של חברת closca, שמיובאת על ידי nooa - חנות לרכיבה עירונית, נועדה בדיוק בשביל הבעיה הזו. המנגנון שלה בנוי משלושה חישוקים, וכאשר לוחצים על צדה העליון - החלקים מתקפלים זה אל תוך זה, והופכים למעין פלטה שעובייה כחצי מגודלה המקורי, ואפשר בקלות להכניסה לתיק בינוני. בנוסף, מכילה הקסדה מצחיית בד בצבעים שניתן להחליף. הקסדה, על פי החברה, עברה את כל הבדיקות והמבחנים, ולמי שחושש - היא לא יכולה להתקפל במקרה תאונה כשהיא על ראש הרוכב.

הרעיון של FUGA הוא בהחלט מקורי ומרענן. הביצוע גם הוא מעולה ונוח, בסטייל התורם גם הוא לחוויית הלבישה, והגימיק בהחלט הופך את נשיאתה לקטע חברתי שאפשר להשוויץ בו מול רוכבים אחרים. הבעיה העיקרית של FUGA היא מחירה - 590 שקל לקסדה, כמעט פי עשרה מהקסדה הכי פשוטה שתמצאו בשוק, ולמעשה, היא אף יותר יקרה מהאופניים המתקפלים שאותם קניתי יד שנייה.

מייסד החברה מספר בסרטון שעלה באתר החברה כי הרעיון לקסדה נולד בכלל מצד רעייתו, שלא אהבה את הסגנון של מרבית הקסדות היום בשוק ותהתה מה לעשות עם הקסדה כשהיא לא על הראש. אז לסיכום, בהחלט מדובר בגימיק מגניב שמעניק פתרון לא רע בכלל לבעיית המשקל של הקסדה, אבל המחיר לא ממש מתאים לרוכבי אופניים שמנסים כמה שיותר להוזיל עלויות במקום ההפך.
 
את הקסדה ניתן לרכוש בחנות הדגל nooa לאופניים עירוניים בגבעתיים, המייבאת והמשווקת הבלעדית של המותג Closca.