בקשה חריגה: הרשות המפקחת על התקשורת ברוסיה מסרה כי הועברה בקשה לגוגל להפסיק לפרסם "אירועים המוניים ולא חוקיים" ביוטיוב, וכן להפסיק לדווח עליהם לגולשים באמצעות התראות. האירועים המדוברים הם ההפגנות המתקיימות ברחבי המדינה בשבועות האחרונים. ברשות הוסיפו עוד כי במידה וגוגל תסרב לבקשה - היא תשקול להגדיר זאת כהתערבות בענייניה הפנימיים והפרת ריבונותה. 
ההודעה פורסמה לאחר שבסוף השבוע האחרון משטרת רוסיה עצרה 113 בני אדם הפגנות אופוזיציה במספר ערים, כך לפי דיווחים ברשתות החברתיות. עשרות אלפי תושבי מוסקבה הפגינו בהפגנה הפוליטית הגדולה ביותר ברוסיה מזה שנים, ודרשו לקיים בחירות מקומיות חופשיות למרות פסילת מועמדים על ידי שלטונו של הנשיא ולדימיר פוטין. 
לפי הדיווחים, 55 בני אדם נעצרו בהפגנות בעיר סנט פטרסבורג, 10 נעצרו בבירה מוסקבה ושבעה נעצרו בעיר רוסטוב על הדון. לפחות 500 מפגינים נעים לעבר בניין הנשיאות במוסקבה, כך לפי דיווח של עדי ראייה לסוכנות רויטרס.

למרות גל ההפגנות ברוסיה בשבועיים האחרונים, שהסתיימו באלפי מעצרים, ועדת הבחירות המרכזית ברוסיה החליטה לפני יומיים לפסול את מועמדותם של שבעה מתמודדים בבחירות המקומיות שייערכו במדינה בספטמבר.