"נקווה לטוב", כך אמר הלילה (שישי) ראש ממשלת הודו נרנדה מודי לאחר שמרכז החלל ההודי הודיע כי צ'אנדריאן-2 ביצעה את הנחיתה על הקוטב הדרומי של הירח כמתוכנן, אולם התקשורת אבדה בגובה 2.1 ק"מ וכעת מנסים לנתח את המידע. עדיין לא ברור אם הודו הפכה למדינה הרביעית שהצליחה לבצע נחיתה מוצלחת.
החללית - ששוגרה לחלל ב-22 ביולי - כוללת מקפת, שמסתובבת סביב הירח במרחק של כ-100 ק"מ מפניו ונחתת המכונה "ויקראם". החללית אמורה לנחות ליד הקוטב הדרומי של הירח, יעד שעשוי להיות מקום נחיתה לאסטרונאוטים במשימות חלל בעתיד. מתוך החללית, אם זו תנחת לפי התכנון, ייצא רכב חלל קטן - שמשימתו על אדמת הירח תימשך 14 ימים. עלות הפרויקט של ההודים הוא 140 מיליון דולר.
ראש ממשלת הודו שנכח בחדר הבוקר לאורך כל התהליך כדי לחזות ברגעים ההיסטוריים כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מאוד נרגש להיות במרכז סוכנות החלל ההודית בבנגלור, כדי לחזות ברגע הרגע יוצא הדופן בתולדות תוכנית החלל של הודו". בנוסף הגיעו למרכז החלל ילדים ובני נוער רבים. בין המברכים הרבים מרחבי העולם גם האיש העשיר ביותר - ג'ף בזוס. הבעלים של אמזון כתב בחשבון הטוויטר שלו "בהצלחה הודו".

כזכור, זו הפעם השלישית בחצי השנה האחרונה שמדינה מנסה לשגר גשושית במטרה שזו תנחת על הירח. קדמו לה הגשושית צ'אן 4 הסינית, שנחתה בתחילת השנה בצד האפל של הירח, והחללית בראשית שהתרסקה על הירח באפריל האחרון.