מדעני סוכנות החלל של הודו ניסו אתמול לחדש את הקשר עם הנחתת ויקראם על פני הירח אחרי שצילומים תיעדו אותה כשהיא שלמה לאחר ניסיון הנחיתה שהסתבך בסוף השבוע האחרון, אולם הם הודו כי הסיכויים לכך אינם גבוהים. מנהל הסוכנות, ק' סיוואן, דיווח אתמול כי הרחפת צ'נדריאן־2, שמקיפה את הירח במסגרת המשימה, צילמה את הנחתת כשהיא שלמה, אולם נוטה על צדה, בקרבת מקום הנחיתה המיועד בקוטב הדרומי. "זו הייתה נחיתה קשה", אמר. 
 
בעקבות זאת פעלו אנשי הסוכנות לחדש את הקשר עם הנחתת, לראשונה מאז התנתק בעת שוויקראם הייתה בגובה של 2.1 ק"מ מעל פני הירח במהלך ניסיון הנחיתה בלילה שבין שישי לשבת. "עד שכל הנחתת תהיה שלמה, יהיה קשה לחדש את הקשר", אמר גורם בכיר בסוכנות. "נכון לעכשיו, התמונה לא טובה". 
עם זאת, גורם אחר העריך כי "הסיכוי לחדש את הקשר טוב". "אבל יש מגבלות", ציין. "כבר יש לנו ניסיון עם חללית שאבד הקשר עמה בעת שהייתה במסלול.

אבל במקרה הזה אין את הגמישות המבצעית. היא כבר נמצאת על הקרקע ואיננו יכולים לכוון אותה מחדש. האנטנות יצטרכו להיות מכוונות לעבר תחנת הקרקע או הרחפת, וזה מבצע קשה מאוד". לפי התוכנית המקורית, הנחתת ויקראם הייתה אמורה להגיע לקוטב הדרומי של הירח ולשגר לשם את הגשושית פרגיאן כדי לאסוף דגימות קרקע. בסוכנות החלל הבהירו כי גם אם הנחתת אבדה, הרחפת תמשיך לפעול במשך שבע שנים ותספק מידע חיוני על הירח.