מאז שהתחלתי לשחק ב־NBA2k20, המשחק האחרון בסדרה המצליחה והריאליסטית להפליא שמביאה את ליגת ה־NBA לזירת המשחקים הדיגיטלית, אני מתעורר מדי לילה מסיוט חוזר, שבו לברון ג'יימס דופק עליי הטבעה או שלשה מנצחת בשניות האחרונות של המשחק. המשחק החדש, שפיתח Visual Concepts ומפיץ K SPORTS2, מספק לשחקן את כל מה שהוא יכול היה לבקש ממשחק ספורט: מוד קריירה עם סיפור מרתק, בהשתתפות שחקנים מובילים מתעשיית הטלוויזיה והקולנוע; פיצ'ר שבו אתם יכולים לבנות את ליגת החלומות שלכם; מוד פנטזיה, שבו תבנו את קבוצת חלומותיכם מכוכבי הווה ועבר עם אין־ספור אתגרים ואפשרות לבחור מפול אדיר של שחקנים, מהשמות המפוצצים של היום כמו לברון ודוראנט, ועד אגדות מהעבר כמו מייקל ג'ורדן, קארל מלון, דניס רודמן ועוד רבים אחרים.
הדבר הראשון שקופץ לעין כשמשחקים ב־NBA2k20 הוא הריאליזם, כל היבט של המשחק עשה יותר מהחוויה הדיגיטלית. תנועת השחקנים חלקה ואותנטית, כך שבכל פעם שתשחקו עם כוכב אחר, תרגישו את ההבדל בזריקה ובתנועות שלכם. הפרזנטציה "הטלוויזיונית" של המשחק היא לא פחות ממדהימה, והיא מלווה את השחקנים בחימום לפני המשחק, בחדרי ההלבשה, בשיחות עם שחקנים ומאמנים לפני שריקת הפתיחה. צוות פרשנים, בראשות שאקיל אוניל האגדי, מנתח את מהלכי התחרות במחצית. גם מופע המחצית משתנה כל הזמן ומציג ילדים רקדנים, מעודדים ומעודדות או מכונות של מתנות שיורות לעבר הקהל. רוב הזמן תאבדו תחושה שאתם משחקים ותחשבו שאתם צופים באחד מערוצי הספורט.

 

הפיצ'ר שהכי משך אותי הוא מוד הקריירה, שבו אתם בונים שחקן מאפס, לוקחים אותו מהקולג' ומפתחים אותו להיות שחקן NBA מקצועי. הסיפור מעורר השראה, הגרפיקה גורמת לכם להרגיש שאתם חלק מסרט אמיתי ובניגוד לשנים קודמות, ההתקדמות של השחקן מהירה מאוד, מה שימנע מכם לזנוח את החלק הזה של המשחק אם אתם דומים לי ולא רוצים לשלם כסף כדי לשפר את הנתונים של השחקן שלכם. נוסף לכך, תצטרכו להיפגש עם סוכנים, לחתום על חסויות, לשחק עם ילדים, לענות לשאלות של עיתונאים ואפילו להסתובב בחוץ, לקנות בגדים ולעשות אימוני כושר.
פיצ'ר מהנה נוסף הוא בניית ליגה, שם תוכלו גם להרכיב קבוצה משלכם, עם חולצות ואולם שמעוצב לפי טעמכם האישי, ואף לקבוע את חוקי הליגה ומספר המשחקים. אתם יכולים לשחק את הליגה המסורתית במתכונתה הנוכחית או לערבב בין שחקני הווה ועבר, בין פנטזיה למציאות, ואפילו לשחק לראשונה בליגת הנשים ה־WNBA. במוד הקבוצה שלי, אוספים שחקנים מכל הזמנים בצורה של קלפים, משחקים איתם ומשתתפים באתגרים שונים, אונליין ואופליין, כדי לזכות בקלפים ובפרסים שונים. זהו מוד שמזמין שחקנים להוציא כסף בשביל לזכות בפרסים, אבל גם אם אתם לא בקטע של בזבוז מזומנים, עדיין כיף למלא את האתגרים. בשורה התחתונה, המשחקיות המהנה, הגרפיקה המעולה, קאסט השחקנים המדהים והפרזנטציה שאין שנייה לה, הופכים את NBA2k20 לחוויה אולטימטיבית עבור מעריצי ליגת הכדורסל הטובה בעולם ועבור גיימרים בכלל.
עותק הסקירה התקבל הודות לעדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של המשחק. הכותר NBA2k20 זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים.