חברת לדיקו ליפט, הנציגה של מעליות יונדאי בישראל, השיקה מעלית עם "נגישות מורחבת" - פיצ'ר חדש המאפשר לנוסעים נוחות ונגישות מרבית. התכונה החדשה, הנקראת UNIVERSAL MULTY BAR, מיושמת באמצעות שני לחצנים חדשים: אחד הממוקם בגובה הברך של אדם בוגר ולחצן שני הממוקם על הרצפה ומאפשר להזמין את המעלית בהנחת הרגל על אזור איתור החיישנים. העיצוב החדשני מאפשר לכל המשתמשים להזמין את המעלית בנוחות וללא הגבלה, למשל אנשים הנעזרים בכיסא גלגלים, הורים המרימים את ילדיהם ואנשים הנושאים חפצים כבדים.
הפיצ'ר החדש זיכה את מעליות יונדאי  בפרסי עיצוב רבים, בהם המקום הראשון בתחרות העיצוב היוקרתית IDEA. זאת הפעם הראשונה שבה יצרנית מעליות זוכה בפרס ראשון בתחרות עיצוב בסדר גודל כזה על עיצוב מעליות יוצא דופן ועל החשיבה המקורית על הצרכים של האחר.
איגור וינוקורוב, מנכ"ל לדיקו ליפט, נציגת  מעליות יונדאי בישראל: "יונדאי היא מובילה עולמית בחדשנות בתחום המעליות ובחשיבה על האחר והשונה. אנחנו מתרגשים להשיק בישראל את המעלית הנגישה בעולם". 

הוא הוסיף: "הפיצ'ר החדש במעליות יונדאי, UNIVERSAL MULTY BAR, רותם את הטכנולוגיה כדי להנגיש את המעלית לכלל האוכלוסייה. הלחצנים הנוספים יהפכו את הנסיעה במעלית לקלה ופשוטה עבור כולם. חשוב לציין שעולם המעליות מתפתח בהתאם לבניית בניינים רבי־קומות, וכתוצאה מכך המעלית הפכה למערכת הרגישה ביותר בבניין". לדבריו, "זו הסיבה שמעליות יונדאי בישראל מותאמות היטב לצורכי המשתמשים השונים ולאופי הבנייה".