דגם ביניים: אפל מתכוונת לייצר דור המשך לדגם האייפון SE, והוא צפוי להגיע לחנויות במהלך השנה הבאה, כך דווח בכלי תקשורת שונים. ההערכה שפורסמה על ידי האנליסט הבכיר Ming-Chi Kuo  טוענת כי האייפון SE2 צפוי להיות שילוב של אייפון 8 ואלמנטים רבים מהאייפון 11, אך עם תג מחיר שפוי יותר.
חיצונית, המכשיר יהיה דומה לאייפון 8, אבל יצוייד בין היתר במעבד החדש A13 Bionic. המסך יהיה LCD בגודל 4.7 אינץ׳ וברזולוציה של 750×1334. מערך הצילום יכלול מצלמה ראשית של 12 מגה פיקסל ומצלמת הסלפי תהיה 7 מגה פיקסל. למכשיר לא יהיה זיהוי פנים, אך זיהאבל יהיה לו Touch ID. זכרון ההפעלה של המכשיר יהיה שלושה ג'יגה, להבדיל משני ג'יגה שקיימים באייפון 8.
הוא העריך כי המכשירים יגיעו בשלושה צבעים: אפור חלל, כסף ואדום. עד היום ההערכות של Ming-Chi Kuo פגעו במדויק לכן נוטים ליחס חשיבות רבה להערכותיו כולל אלו לגביו מחירים עתידים של אפל. הפעם הוא צופה שדגם הבסיס יהיה עם נפח אחסון של 64 ג'יגה ומחירו יהיה 399 דולרים. יהיה גם דגם עם 128 ג'יגה אבל את מחירו Kuo לא העריך. 

אייפון בעלות של 399 דולר מהווה פתיחת דלת לאלו הרוצים להתנסות עם מכשירי אפל ומערכת ההפעלה iOS13 אבל עד היום נרתעו בגלל המחיר. רק לשם ההשוואה כיום iPhone 8 בנפח 64GB עולה 449 דולר. על פי החישובים שלו אפל תצליח למכור בין 30 ל- 40 מיליון מכשירי iPhone SE2 בשנה הבאה.