גודל הציפייה כגודל ההנאה: לאוזניות LIBERATE AIR של האוס אוף מארלי ניגשתי עם ציפיות בשמיים, זאת לאור היכרות קודמת (ומוצלחת) עם המוצרים. בדומה למוצרים אחרים של החברה, הן עשויות בחלקן מחומרים טבעיים כמו במבוק המעניק מראה מעוצב ואקוסטיקה מעולה, בד rewind – תערובת ייחודית היוצרת בד מופלא וטבעי ואלומיניום ממוחזר – לשמירה על איכות הסביבה.



הן מאפשרות נגינה רצופה של כשבע שעות, מגיעות בכיסוי מעוצב בצבעי שחור וחום, המשמש גם כמטען עבור האוזניות. הוא מספק להן עוד כ־18 שעות נגינה נוספות. מדובר בפרק זמן די ארוך ובמהלך השימוש לא מצאתי את עצמי במצב שהייתי בלי סוללה, כן בדומה לאוזניות true wireless אחרות, הן מתריעות כאשר הסוללה נחלשת.



הן עמידות במים ובזיעה וליוו אותי בהרבה ימי קיץ לוהטים. הטלפון הנייד שלי התחבר אליהן מהר ולא נתקלתי בבעיות בחיבור אליו או אל מכשירים נוספים. הסאונד נשמע חלק ונקי וברגע שחיברתי את הגומיות בגודל שמתאים לי הן אף אטמו חלק מרעשי הרקע.



ניהלתי שיחות טלפון רבות גם בתוך מבנה וגם בחוץ, ולא נתקלתי במצב בו לא שמעתי או לא שמעו אותי טוב. עם זאת, אני מודה שמעולם לא השתמשתי בכפתור הטאץ' של האוזניות, שכן אני מעדיפה פשוט להוציא את הנייד מהכיס או להשתמש בשעון החכם שלי כדי להעביר שיט. כאשר מחייגים אליך אז האוזניות מקריאות את המספר. אנשי הקשר שלי שמורים בעברית, כך שלא יכולתי לבדוק אם מוקרא גם שם המתקשר. העלות של האוזניות, שניתן להשיג אותן בחנות HOUSE OF MARLEY בדיזנגוף סנטר ובאתר, 590 שקל - תמורה מעולה למחיר.