"הקבוצה קמה מתוך צורך וההבנה שיש נשים לאחר לידה שרוצות להישאר בעניינים, במיוחד בעולם ההייטק שבו את צריכה להיות עם האצבע על הדופק ולהתעדכן בכל השינויים", מסבירה חנית גרוסמן ברזילי, מייסדת שותפה ומנהלת קבוצת LeadWith Babies, המיועדת  להייטקיסטיות בחופשת לידה.
 
החיבור עם חברת סולוטו היה טבעי מאוד - החברה משקיעה הרבה באירועים למען הקהילה הטכנולוגית בכלל ולקידום נשים בפרט. שיר פרי־ליכטיג, מנהלת קשרי מפתחים בסולוטו: ״האירוע הזה שבו מתכנתות בחופשת לידה מגיעות יחד עם הבייביז לבוקר של נטוורקינג, הרצאות מקצועיות וארוחות בוקר הוא ייחודי. בסולוטו 50% מההנהלה הבכירה מורכבת מנשים, והיינו רוצים לראות עוד מתכנתות בחברה, ביניהן גם כאלו שבחופשת לידה וחושבות על התפקיד הבא״. 
 
קבוצת האמהות, שהוקמה על ידי חנית גרוסמן ברזילי ורוני רייכרט, היא חלק מ־LeadWIth, ארגון ללא מטרות רווח שהקימו שירה וינברג הראל ודלית הלדנברג במטרה להעצים ולקדם נשים בענף ההייטק. במסגרת פעילותה של הקבוצה נערכים מיט־אפים, סדנאות ומפגשי מנטורינג לפיתוח היכולות המקצועיות של נשים בהייטק.
 

"זה רץ למעלה משנתיים", מספרת ברזילי, "אנחנו עושות את המיט־אפים כך שאמהות בחופשת לידה יוכלו להגיע ולקבל תכנים מקצועיים נטו. לא מדברים שם על האמהות אלא מתרכזים בתכנים המקצועיים. זה נותן לך רקע על תחומים ונושאים בהייטק שעושים את דרכם היום להרבה חברות. את מקבלת הבנה למושגים שככל הנראה תתקלי בהם בעבודה, או אם תחפשי עבודה בתחום, וזה גם מסייע לחזק או לתרגל דברים מסוימים כדי להשתפר ולשדרג את היכולות שלך".
 
קבוצת האמהות אמורה ליצור מרחב מקצועי שיאפשר לאמהות בעולמות ההייטק להישאר מעודכנות ולהעשיר את עולם התוכן שלהן גם בחופשת הלידה, לצד הטיפול בתינוקות. "רוב המיט־אפים המקצועיים שעושות חברות או ארגונים נערכים בערבים, וזה לא נוח בתקופה של אחרי הלידה", מסבירה ברזילי, "בנוסף, במהלך חופשת הלידה להרבה מאיתנו קשה לייצר פעילות בבקרים, וזה מקשה מאוד אם את רוצה לחזור לעבודה טובה יותר או להיות חלודה פחות.
 
"חשוב להדגיש שאף אחד לא מצפה מאותן נשים להמשיך לתרגל קוד או לעבוד במהלך הזמן הזה", מוסיפה ברזילי, "אבל כן חשוב לתת אפשרות למי שרוצה את זה וכמובן חשוב לנקות את הראש מהיום־יום של חופשת הלידה ולפגוש עוד נשים שחיות ועוברות את אותם הדברים. לא צריך ליצור ניתוק מושלם ולא מחויבות מוגזמת".
 
סולוטו נוסדה בשנת 2008 לאור החזון לסייע לאנשים ליהנות מכל יתרונות הטכנולוגיה שסביבם. סולוטו נרכשה ב־2013 על ידי חברת אשוריון האמריקאית, משרתת כיום מעל 300 מיליון משתמשים ברחבי העולם ועובדת עם מפעילות הסלולר והקמעונאיות הגדולות בעולם. 
 
החברה מסייעת למשתמשים ללמוד על המכשירים שברשותם, למצות את יכולותיהם ולפתור בעיות טכניות וכן מקנה גישה נוחה וקלה למומחים טכנולוגיים, נוסף למתן כלים אוטומטיים, מידע והמלצות אישיות. 
 
עוד מימיה הראשונים עוזרת סולוטו לאנשים ליהנות מהטכנולוגיה שסביבם, אך חשוב לחברה לא פחות לעזור גם לקהילת ההייטק לגדול ולצמוח. השנה נבחרה סולוטו למקום הרביעי בדירוג DUN’S של 50 חברות ההייטק שהכי כדאי לעבוד בהן בישראל.
 
סולוטו פותחת את שעריה לקהילת ההייטק בישראל בחלל האירועים הזמין  שבמשרדיה בשדרות רוטשילד בתל אביב. הפעילות במקום ונעה החל מסניף של She Codes ועד מיט־אפים, הרצאות והאקתונים של קהילות מובילות. החברה מזמינה קהילות טכנולוגיות להרצאות ומפגשים פתוחים לקהל הרחב.