רוב הסיכויים שזו הפעם הראשונה בה שמעתם על יצרנית אביזרי האודיו קאווין (Cowin) שאינה נכללת בין המותגים המוכרים בישראל. לאחרונה החלה קבוצת ח.י. לשווק את מוצרי המותג, שזכה להצלחה נאה בארצות הברית, במחירים הנמוכים יותר מהמקובל בשוק. Cowin SE7 הן אוזניות over the ear משתיקות רעשים, בעלות תג מחיר נמוך משל המתחרות בקטגוריה - 499 שקל. האוזניות זכו גם לציון גבוה למדי באמזון, מה שמעלה את רף הציפיות.

האוזניות גדולות (הגיוני למדי - שכן הן מתלבשות מעל האוזן) אך לא ענקיות, ומשקלן נמוך יחסית ועומד על 270 גרם. הן היו נוחות לשימוש ממושך ולקח למעלה משעה וחצי עד שהתחלתי להרגיש אותן פיזית על הראש ובפרט - על המשקפיים שלי. הזזתי אותן מעט על הראש והתחושה נעלמה מהר. למרות השימוש הרב בחלקי פלסטיק, הגימור שלהן דווקא טוב מאוד והאוזניות אינן חורקות או משמיעות רעשים מיותרים.

בדומה לרוב האוזניות הגדולות בכלל, ומשתיקות הרעשים בפרט, גם SE7 מתקפלות. זה נוח בעיקר לנשיאה, שכן גם הן מגיעות עם נרתיק תואם, מהודר לא פחות מהאוזניות. הקיפול נעשה מבחוץ פנימה כשהקשת סגורה במלואה. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון שהן לא ממש מתאימות לשימוש בספורט, שכן הן עלולות לזוז ממקומן.

כל הממשקים ממוקמים בדופן האוזניה הימנית, בהם: כפתור ייעודי להפעלת מנגנון השתקת הרעשים (ANC), כפתורי שליטה בעוצמת שמע, כפתור הפעלה וכיבוי המשמש גם למענה או ניתוק שיחה, חיבור אנלוגי 3.5 מ"מ וחיבור microUSB לטעינה. חבל שחיבור הטעינה הוא לא חיבור מסוג USB־C, אשר מרבית מכשירי האנדרואיד החדשים מצוידים בו כיום.

מנגנון השתקת הרעשים המובנה יכול לפעול ללא חיבור האוזניות למכשיר מסוים, והוא ניתן להפעלה באמצעות כפתור הנמצא בצידן השמאלי. האוזניות מפחיתות את רעשי הרקע ומנגנון השתקת הרעשים מצליח לספק סינון טוב יותר. עם זאת, בהשוואה לאוזניות אחרות בקטגוריה הן מצליחות לסנן רעשים בצורה סבירה. לדוגמה: אם תשבו סמוך לאדם המנהל שיחה עדיין תשמעו אותה, אך בעוצמה חלשה יותר. בעת נסיעה באוטובוס או ברכבת הן תפקדו יותר טוב כאשר האזנו למוזיקה במקביל.

מבחינת השמע, Cowin SE7 הצליחו להפתיע לטובה וסיפקו צליל איכותי ועוצמתי. הן יתאימו יותר לחובבי הבס ופחות למי שמחפש צלילים מאוד מדויקים, וחבל שלא ניתן להתאים את הסאונד באמצעות אפליקציה. איכות הסאונד בשיחות הפתיעה גם היא לטובה, כאשר הצד השני הצליח לשמוע בצורה חלקה וברורה. לפי היצרנית, האוזניות מסוגלות לספק עד כ־30 שעות שימוש ללא השתקת רעשים, ומעריכה שהגעתי לכ־20 שעות שימוש עם שימוש משולב - פרק זמן סביר בהחלט.