שברה שיא: האסטרונאוטית האמריקאית כריסטינה קוך שבה היום (חמישי) לכדור הארץ, לאחר 328 ימים בהם שהתה בתחנת החלל הבינלאומית. מדובר בשהות הארוכה ביותר בחלל לאישה, וכך למעשה היא שברה את השיא של פגי וויטסון ששהתה בחלל 288 ימים ברציפות. כמו כן, זו המשימה השנייה באורכה של  אסטרונאוט אמריקאי בחלל. קוך נחתה ביחד עם אסטרונאוטים נוספים בקזחסטן.

במהלך המסע הארוך שלה, קוך חגה מסביב לכדור הארץ 5,248 פעמים וביצעה שש הליכות חלל (בהן אחת שעשתה היסטוריה - עם חברתה לקורס ג'סיקה מאיר). היא בילתה בסך הכל 42 שעות ו-15 דקות מחוץ לתחנת החלל הבינלאומית, כך עולה מההודעה של נאס"א. עוד נכתב כי המשימה של קוך תעזור לבכנות למסע העתידי למאדים. "המשימה הארוכה של קוך תספק לחוקרים את ההזדמנות לצפות בהשפעה של השהייה בחלל על גוף האישה, זאת כחלק מההכנות לחזור לחלל במסגרת פרויקט ארטמיס, וכן למשימה למאדים". 

היא אמרה בראיון מהחלל לרשת CNN כי היא מקווה שהשיא שלה יישבר בהקדם על ידי אישה אחרת, דבר שמעיד על כך שממשיכים לחצות את הגבולות האפשריים. בהמשך הראיון פנתה לילדות צעירות שמנסות להגשים את החלומות שלהן, והסבירה: "תעשי מה שמפחיד אותך. כולם צריכים לחשוב מה מסקרן אותם ומה שואב אותם פנימה. הדברים האלה יכולים להיות קצת מפחידים אבל הם בדרך כלל נועדו כדי לעניין אותך". 

האסטרונאוטית הוסיפה כי "אם הדברים שאת רוצה נמצאים מחוץ לטווח שניתן להגיע אליהם לפי דעתך, אבל את עדיין מצליחה - זה משתלם עבורך בדרכים רבות". היא סיכמה: "זה יכול להיות מתגמל עבורך באופן אישי וזה אומר שאתה מחזיר משהו לעולם בצורה המירבית ביותר".

קוך בת ה-40, המריאה לתחנת החלל הבינלאומית ב-14 במרץ השנה, על סויוז MS-12, לצד אלכסיי אובצ'ין ואת ניק הייג. היא ביצעה את הליכת החלל הראשונה שלה 15 ימים מאוחר יותר, וכך הפכה לאישה ה-14 שביצעה הליכת חלל. כאמור היא היתה אמורה לבצע אותה יחד עם האסטרונאוטית אן מקליין, בפעם הראשונה בו יש צוות שכולו מורכב מנשים, אולם עקב בעיות בגודלי חליפות החלל התקינות, השיבוץ הוחלף, והיא ביצעה אותה יחד עם הייג. 

בסוף השנה שעברה היא שברה את שיאה של וויטסון ובאוקטובר האחרון, קוך עשתה היסטוריה פעם נוספת - כאשר ביצעה הליכת חלל ביחד עם חברתה, ג'סיקה מאיר בת ה-42. זו היתה הפעם הראשונה בה שתי נשים מבצעות הליכת חלל כצוות, והשתיים צפויות לשהות בחלל כשש וחצי שעות. מטרת המשימה שלהן היא להחליף יחידת טעינה של סוללה לקויה בצד החיצוני של התחנה. 

כאמור, במהלך שהותה בחלל היא זכתה להיות חלק משלוש משלחות שונות - 59, 60 ו-61.