האוס אוף מארלי השיקו הבוקר (חמישי) מגוון חדש של אוזניות בישראל, באירוע מצומצם שנערך בחנות הדגל בתל אביב. הושקו דגמי ה-Redemption ANC, אוזניות נטולות חוטים, וזוג אוזניות On-Ear, האחת היא ה-Exodus ANC עם סינון הרעשים, והשנייה – Positive Vibration XL, המציעה חיי סוללה ארוכים ומחיר נוח. כמו בכל אירוע השקה, דגש מיוחד ניתן לחומרים מהן בנויות האוזניות, עם התייחסות מיוחדת לשמירה על הסביבה תוך שימוש בחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה.

Redemption ANC - מחיר: 690 ש"ח
האוזניות נטולות החוטים משתלבות בין הדגמים המעטים הטוענים לסינון רעשים. הן מציעות עמידות בפני מים, תומכות בקישוריות בלוטות’ 5.0 ומאפשרות חיבור מיידי בעת הוצאתן מקופסת הטעינה (זאת לאחר ביצוע החיבור הראשוני). בהאוס אוף מארלי מבטיחים בין חמש לשבע שעות פעולה בטעינה בודדת, כאשר יחד עם קופסת הטעינה ניתן לקבל עד 20 שעות שימוש. כמו כן, ניתן לבצע גם טעינה מהירה בת עשר דקות לקבלת שעתיים וחצי של שימוש באוזניות. 

אוזניות Redemption ANC של האוס אוף מארלי (צילום: יח''צ)
אוזניות Redemption ANC של האוס אוף מארלי (צילום: יח''צ)

אוזניות Exodus ANC מסננות רעשים - מחיר: 990 ש"ח
אוזניות הדגל של House of Marley עושות דרכן לישראל ומביאות תמיכה בסינון רעשים אקטיבי (ANC). ניתן להשתמש בהן עם כבל וגם באמצעות חיבור בלוטות' 5.0. חיי הסוללה שמציעות אוזניות ה-Exodus ANC עומדים על כ-28 שעות כשסינון הרעשים (ANC) פעיל, ובחברה מבטיחים עד 80 שעות עבודה ללא שימוש ב-ANC. בנוסף, מאפשרת החברה טעינה מהירה של האוזניות, כך ש-15 דקות טעינה יספיקו לקבלת עד שש שעות נגינה, בעוד טעינה מלאה של האוזניות תדרוש שלוש שעות.

אוזניות Positive Vibration XL - מחיר: 399 ש"ח
דגם אוזניות חדש נוסף מציע את סגנון ה-On-Ear במחיר נגיש יותר ועם חיי סוללה ארוכים למדי העומדים על 24 שעות. כמו כן, ישנה אפשרות טעינה מהירה של 10 דקות לקבל שעתיים של האזנה למוסיקה, כשבנוסף ישנה אפשרות לחיבור כבל לשם האזנה גם ללא חיבור באמצעות בלוטות’ (5.0).

אוזניות Positive Vibration XL של האוס אוף מארלי (צילום: יח''צ)
אוזניות Positive Vibration XL של האוס אוף מארלי (צילום: יח''צ)