פסטיבל הגיימינג והטכנולוגיה GMAERZ חוזר בפעם השלישית ויציג בין היתר עמדות גיימינג עם המשחקים החדשים בענף, זירת רובוטיקה ומפגשים עם כוכבי הרשת המובילים בישראל.

עשרות אלפי ישראלים צפויים לפקוד את הפסטיבל שיתקיים בחול המועד פסח, 10-14 באפריל, בביתן 1 באקספו ת"א. האירוע ייערך  בסבבי בוקר מ-9:30 עד 13:30 וסבבי צהרים מ-14:30 עד 18:30. השנה יתקיימו גם סבבים לגיל 18 ומעלה בשעות הערב, כאשר מחיר כרטיס כניסה רגיל לסבב עומד על 99 שקל וכרטיסי VIP ב-139 שקל.

מארגני הפסטיבל הדגישו כי הוא "פונה לקהל מגוון ורחב הכולל צעירים ומבוגרים בנות ובנים וכמובן, גיימרים מקצוענים וסתם אוהבי טכנולוגיה". כאמור, לראשונה יציג הפסטיבל גם זירת רובוטיקה מתקדמת, לצד עמדות המשחקים המסורתיות עם טורנירים ותכנים עם המשחקים החדשים בעולם. בנוסף יוצבו במקום מתקני VR וסימולטורים מתקדמים, גאדג'טים, פרומואים והתנסות בהשקות חדשות, במת הופעות חיות פתוחה לקהל הרחב עם היו-טיוברים וכוכבי הרשת המובילים בישראל, מפגשי מעריצים, טכנולוגיות חדישות ותצוגות של ציוד קצה מתקדם.

בנוסף, ייפתחו במקום דוכני מכירה שבהם ניתן יהיה לרכוש משחקים, ציוד קצה ומרצ'נדייז במחירים מיוחדים, לצד מתחם משחקי רטרו ענק, מתחם מפתחי משחקי אינדי ומעצבי משחקים ממכללת שנקר ועוד. מארגני הפסטיבל הוסיפו כי הם פונים גם למבקרים הבוגרים ומציעים להם: "להתנסות בטכנולוגיות חדשות, לשחק במשחקים החדשים ביותר שחלקם אף טרם יצאו לשוק  ולהיחשף לציוד קצה מהשורה הראשונה. סבבי ערב המיועדים לבוגרים מעל גיל 18 יכללו בר-גיימינג אמיתי. בנוסף יוכלו המבוגרים יותר, להתרפק בנוסטלגיה על שלל משחקי רטרו, שגם הצעירים יאהבו".

פסטיבל GAMERZ מופק ומשווק על ידי קבוצת בלוסטון, בבעלותם של גיא בסר ושי מור יוסף. הקבוצה מספקת שירותים הכוללים: מופעים בינלאומיים, הפקת אירועים, קריאייטיב, מיתוג, עיצוב, פרסום, גיוס חסויות, שירותי ניו מדיה, ניהול ועוד. הקבוצה עוסקת במגוון תחומים בעולם ההפקות: תחום הסטודנטים, מופעים והפקות בינלאומיות, אירועים  עסקיים ופרטיים ופעילויות קידום מכירות.