לאחר השקת שירותי סייבר 2.0 בענן ומתן מערכת הגנה לעובדים מהבית, מכריזה חברת סייבר 2.0 על אתגר ההאקרים השלישי, והפעם, מהבית.

במידה ואף האקר לא יצליח לפרוץ את המערכת מהבית, תתרום החברה את הפרס בסך 10,000 שקלים לטובת תמיכה בעמותת החבר'ה הטובים, המחלקים כל השנה חבילות שי לחג לנזקקים.

החברה, המעניקה הגנה מפני התפשטות התקפות סייבר בארגונים, השיקה לאחרונה את שירותיה בענן. השירות מאפשר לארגונים להוריד סוכן (אג'נט) מאתר החברה, ולהתקין את הגנת סייבר 2.0 מרחוק במחשבי הארגון. 

בנוסף, מאפשר השירות בענן לארגונים גם לחבר את העובדים מהבית. לאחרונה החלו ארגונים להתקין "קו מאובטח" לעובדים מהבית. קו זה מבטיח, שרק מי שמורשה על ידי הארגון, יוכל להתחבר אליו. ואולם, אם אם אצל העובד (שמורשה על ידי הארגון) נפגע המחשב בבית, הקו המאובטח לא יועיל.

הפתרון מאפשר התקנה מרחוק של תוכנת סייבר 2.0 בבית העובד, שלאחריה נמנע מצב, בו מחשב נגוע בבית העובד מתחבר לארגון, ומדביק אותו.

החברה ערכה עד כה שני אתגרי האקרים גדולים, אחד בישראל, והשני בארה"ב. שני האתגרים התבצעו כאשר ההאקרים נדרשו להתייצב בזירת האירוע, ולנסות לפרוץ את ההגנה. איש מהם לא הצליח, לרבות האקרים פרטיים, חברות, יחידות צבאיות שזו התמחותן, ועוד. כעת, עם השקת השירות בענן, מאפשרת החברה לכל מי שירצה בכך, לנסות לפרוץ אליה מהבית.

האתגר לא יוגבל להאקרים מישראל בלבד, ולמעשה יהיה פתוח לכל העולם, וההתחברות אליו תהיה דרך אתר החברה www.cyber20.com. האתגר יתקיים ב-6 לאפריל החל מהשעה 11:00 עד 15:00.

חברת סייבר 2.0 הוקמה בשנת 2015 על ידי הרצל עוזר, מנכ"ל ויו"ר HOT לשעבר, וארז קפלן העליון, שפיתח את המערכת, והיא פועלת בישראל ובארה"ב.