ההוראה המפורשת להימנע מיציאה מהבתים, למעט לצרכים חיוניים, מאלצת את הישראלים להתרגל למצב חדש שלא היה מוכר להם. נראה כי בין הנפגעים העיקריים נמצאים בני הגיל השלישי, שמצאו עצמם מנותקים ממשפחותיהם, כאשר בחלק מהפעמים הם מתקשים בתפעול האמצעים הטכנולוגיים והדיגיטליים כגון וואטסאפ, סקייפ וזום שיוכלו לאפשר להם לשמור על קשר עם קרוביהם, או להשתמש באתרי האינטרנט של הרשתות השונות כדי להזמין מוצרי מזון או תרופות. 

בכדי לסייע, מומחי חברת הסטארט-אפ  TechBuddy מקבוצת טלכלל, ידריכו אותם טלפונית בהתנדבות וללא עלות בכל מה שניתן. כאמור, המומחים, הנקראים "באדיז", פוגשים אלפי לקוחות בני הגיל השלישי בכל חודש, בעיקר בבית שלהם, ומלמדים אותם כיצד להשתמש במחשב, בטלפונים החכמים ובטכנולוגיות השונות.

החברה הכשירה את המערכת שלה, כך שבאמצעות מספר צעדים פשוטים יוכלו בני הגיל השלישי לקבל מענה טלפוני ותמיכה מרחוק בכל נושא טכנולוגי, למשל: תקשורת ביתית ומשפחתית; גלישה באינטרנט וקניות אונליין; שירותים דיגיטליים (פיננסים, בריאות, מוניציפאליים ועוד); תפעול המחשב והסמארטפון; תכנים לצפייה שיעזרו להעביר את הזמן (יוטיוב, נטפליקס ועוד); ייעוץ, רכישה ואספקת מכשירים טכנולוגיים. 

כדי ליהנות משירותי התמיכה והייעוץ חינם, יש להיכנס לקישור, ואחד המומחים של TechBuddy ייצור קשר בהקדם לסיוע. בנוסף, החברה יצאה בפנייה לכל מי שהוא בעל אוריינטציה טכנולוגית ויכולת הדרכה המעוניין להתנדב לפרויקט ולסייע, ליצור עימה קשר דרך הלינק.

דניאל פלד , מנכ"ל TechBuddy מקבוצת טלכלל: "במיוחד בימים אלו, אנו זוכרים שאלפים מלקוחותינו בני הגיל השלישי יושבים לבד בבית ומרגישים חסרי אונים כאשר זה נוגע לטכנולוגיה ולאמצעים דיגיטליים. אנחנו פה כדי להסיר לפחות דאגה אחת מליבם. המומחים שלנו יעמדו לרשותם ללא תמורה בכל שאלה, בקשה או סוגיה שתהיה להם."